🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28721.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اشتباه تایپی روی 46 میلیون اسکناس جدید استرالیا

46 میلیون اسکناس 50 دلاری استرالیا با اشتباه تایپی چاپ شده و اکنون بین شهروندان دست به دست می شود. روی اسکناس چهره «ادیت کووان» اولین زن عضو پارلمان استرالیا به چشم می خورد. در ...

46 میلیون اسکناس 50 دلاری استرالیا با اشتباه تایپی چاپ شده و اکنون بین شهروندان دست به دست می شود.

روی اسکناس چهره «ادیت کووان» اولین زن عضو پارلمان استرالیا به چشم می خورد. در سمت چپ تصویر، نقل قولی از او با فونت های بسیار ریز نوشته شده که اولین نطق کووان در پارلمان است. در پشت این اسکناس تصویری از «دیوید یونایپن»، نویسنده و مخترع بومی استرالیا دیده می شود. در نطق کووان آمده:

«اینکه تنها زن در پارلمان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان - هستم مسئولیت بزرگی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان - است و می خواهم تأکید  کنم که باید زنان دیگری هم اینجا باشند»

همان طور که در تصویر زیر دیده می شود، کلمه ای که روی اسکناس زرد رنگ جدید به اشتباه چاپ شده «responsibility» (به معنی مسئولیت) است که آخرین حرف «i» در آن جا افتاده. این جمله چندین بار روی اسکناس دیده می شود و هر بار همین اشتباه تکرار شده است. گفته می شود بیش از 6 ماه طول کشید تا فردی در نهایت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان - با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان - ذره بین به اشتباه تایپی پی ببرد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان

بانک مرکزی استرالیا با تأیید اشتباه اعلام کرده که از موضوع آگاه است و در آینده اسکناس های صحیح چاپ خواهند شد.

استرالیا اولین کشوری بود که از اسکناس های پلیمری استفاده کرد. این اسکناس ها در سال 1988 توسط سازمان تحقیات علمی وابسته به دولت فدرال استرالیا به نام CSIRO معرفی شد. اسکناس های پلیمری در مقایسه با نمونه های کاغذی دوام بالاتری دارند، ایمن تر هستند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان - و در عین حال ساده تر می توان قابلیت هایی ویژه افرادی با مشکلات بینایی در آنها گنجاند.

اسکناس های با چاپ اشتباه از ماه اکتبر سال گذشته روانه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان - بازار شده و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان - طراحی آنها هم به گونه ای است که جعلشان مشکل تر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مینودشت استان گلستان - باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone