🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44902.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کیبورد گیمینگ Corsair K68، مقاوم در برابر مایعات

تصور کنید در حال انجام بازی مورد علاقه خود بوده و در صحنه نبردی نفس گیر با دشمنان، ناگهان دستتان به بطری روی میز برخورد کرده و نیمی از کیبورد غرق در نوشیدنی می شود. ...

تصور کنید در حال انجام بازی مورد علاقه خود بوده و در صحنه نبردی نفس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گیر با دشمنان، ناگهان دستتان به بطری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روی میز برخورد کرده و نیمی از کیبورد غرق در نوشیدنی می شود.

در چنین شرایطی حتی اگر بر حسب اتفاق، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صفحه کلید جان به در برده و سالم بماند، به عنوان یک گیمر در درون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود حس می کنید که دکمه ها هیچوقت مثل گذشته عمل نکرده و تجربه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بازی های بعدی را خراب خواهند کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

خوشبختانه محصول جدید «Corsair» برای همین لحظات طراحی شده تا به تراژدی های اینچینی پایان دهد. کیبورد «K68» با داشتن گواهینامه IP32 در مقابل غبار و آب مقاوم بوده و هرکدام از کلیدهای آن به صورت جداگانه، از پوشش لاستیک سیلیکونی در زیر خود (برای محافظت از سخت افزار داخلی) بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گذشته از مقاومت فیزیکی، کیبورد جدید یک محصول گیمینگ واقعی بوده و در کنار سایر مدل های میان رده کمپانی قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می گیرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صفحه کلید مورد بحث از نورپردازی LED بهره می برد که با استفاده از نرم افزار «Cue» کورسِیر قابل شخصی سازیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این اپلیکیشن همچنین قابلیت برنامه ریزی کلیدهای مختلف (که ویژگی مهمی برای گیمرها به شمار می رود) را داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و از قفل دکمه ویندوز، برای جلوگیری از باز شدن تصادفی استارت منو، بهره می برد. K68 در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حاضر با قیمت 99 دلار از وبسایت شرکت سازنده قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone