🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21113.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

10 نکته که پیش از نصب مایکروسافت اج کرومیوم باید بدانید

مایکروسافت اج قرار بود جانشین خلف و ادامه‌دهنده موفقیت‌های اینترنت اکسپلورر باشد، اما این اتفاق هرگز نیفتاد. محدودیت‌هایی مثل عدم پشتیبانی از افزونه‌ها و ناسازگاری با بعضی وبسایت‌ها یک طرف، استفاده از موتور رندرینگ EdgeHTML که ...

مایکروسافت اج قرار بود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - جانشین خلف و ادامه‌دهنده موفقیت‌های اینترنت اکسپلورر باشد، اما این اتفاق هرگز نیفتاد. محدودیت‌هایی مثل عدم پشتیبانی از افزونه‌ها و ناسازگاری با بعضی وبسایت‌ها یک طرف، استفاده از موتور رندرینگ EdgeHTML که دست توسعه‌دهندگان را می‌بست هم از طرف دیگر سبب شد که مرورگر نسل حاضر مایکروسافت با آن استقبالی که انتظارش را می‌کشید مواجه نشود.

مرورگر اج کرومیوم منتشر شد؛ گوگل کروم در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - لباس مایکروسافت

اما حالا و با تحول بزرگی که در این مرورگر اتفاق افتاده اوضاع کمی امیدوارکننده‌تر شده. مایکروسافت چندی پیش نسخه جدیدی از این مرورگر بر مبنای انجین کرومیوم را منتشر کرده که عملکرد به مراتب بهتری از نسخه‌های قبلی به نمایش می‌گذارد. اگر تا حالا مایکروسافت اج کرومیوم را امتحان نکرده‌اید، باید بدانید که با محصول کاملا متفاوتی نسبت به قبل مواجه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - هستید و ویژگی‌هایی در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - آن هست که باید از آن‌ها مطلع بوده و یادشان بگیرید.

در این مقاله 10 ویژگی برجسته مایکروسافت اج کرومیوم را با هم مرور می‌کنیم.

1. انتقال داده‌های سایر مرورگرها به اج کرومیوم

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان

شاید بد نباشد که در شروع استفاده از اج کرومیوم داده‌های سایر مرورگرها را به آن منتقل کنید. این طوری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - کمی سریع‌تر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - به آن عادت خواهید کرد. خوشبختانه مایکروسافت اج کرومیوم اجازه می‌دهد که تمام تاریخچه، بوکمارک‌ها، رمزهای عبور ذخیره‌شده، تنظیمات و حتی‌ تب‌های باز و افزونه‌ها را از مروگر گوگل کروم به آن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - منتقل کنید. امکان دریافت همین داده‌ها از فایرفاکس و سافاری هم وجود دارد.

برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - این کار باید مسیر Settings>Profiles>Import Browser Data را دنبال کنید. از اینجا با انتخاب مرورگر می‌توانید به انتقال دیتا بپردازید.

2. استفاده از فروشگاه افزونه‌های کروم

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان

مایکروسافت اج - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - کرومیوم از موتور رندرینگ گوگل کروم استفاده می‌کند. بنابراین تعجبی ندارد که از افزونه‌های نوشته شده برای این مرورگر هم پشتیبانی به عمل آورد. با این حساب اگر به آدرس فروشگاه افزونه‌های کروم مراجعه کنید دریایی از افزونه‌های خوب و جذاب و کاربردی پیش روی شماست.

3. استفاده از حالت تاریک

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان

چند وقتی هست که ویندوز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - 10 و مک او اس از حالت تاریک به طور سراسری پشتیبانی می‌کنند. خوشبختانه اج کرومیوم هم از این قاعده پیروی کرده و حالت تاریک کامل و یکپارچه را در میان قابلیت‌هایش گنجانده است. برای فعالسازی حالت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - تاریک باید مسیر Settings > Appearance > Theme را دنبال کرده و از این جا روی دارک مود کلیک کنید.

حالت تاریک اج کرومیوم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - به طور دستی فعال می‌شود اما شاید بد نباشد که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - مایکروسافت فعالسازی دارک مود بر اساس زمان روز را هم در نسخه‌های بعدی مد نظر قرار دهد.

4. شخصی‌سازی صفحه خانگی

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان

صفحه خانگی اج کرومیوم در حالت پیش‌فرض صفحه بسیار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - شلوغیست که شاید همه از آن خوششان نیاید. از نوار ابزار بینگ گرفته تا آخرین سایت‌های بازدید شده و تصاویر بک‌گراند و مرورگر اخبار مایکروسافت اجزایی هستند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - که در این صفحه مشاهده می‌کنید.

ولی خوشبختانه امکان تغییر این چینش برایتان وجود دارد. کافیست روی آیکن چرخ‌دنده در صفحه خانگی کلیک کنید تا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - بتوانید بین سه حالت Focused (صفحه نسبتا خالی و مرتب)، Inspirational (همراه با والپیپر) و Informational (با تمرکز روی اخبار) برای صفحه خانگی جا به جا شوید. حتی گزینه Custom برای شخصی‌سازی را هم در اختیار دارید که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - احتمالا آن را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - بیشتر از سایر گزینه‌ها دوست داشته باشید.

5. شخصی‌سازی خبرها

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان

مایکروسافت نیوز، رقیب مستقیم گوگل نیوز محسوب می‌شود که در اج کرومیوم نقش بسیار پررنگی ایفا می‌کند. این گردآورنده خبر در گوشه سمت راست - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - صفحه خانگی مرورگر جا خوش کرده که امکان شخصی‌سازی آن بدست کاربر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - سپرده شده است. برای این کار کافیست با ورود به مایکروسافت نیوز وارد تب Personalize شده و سپس در منوی My Interest موضوعات خبری مورد علاقه‌تان را اضافه یا مواردی که نمی‌خواهید را حذف کنید.

6. ذخیره پست‌های خبری برای مطالعه در زمانی دیگر

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان

اگر در مرورگر مشغول کاری باشید و اخبار پشت هم از راه برسند، همیشه می‌توانید آن‌ها را برای مرور در زمانی که سرتان خلوت شد ذخیره کنید. با اشاره روی آیکن سه‌نقطه‌ای زیر هر خبر، گزینه Save for later را بزنید تا خبر در پوشه Personalize و قسمت Saved Stories ذخیره شود.

7. استفاده از حالت مطالعه

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی اج کرومیوم حالت مطالعه تمام و کمال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - آن است که نه فقط فونت و رنگ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - پس‌زمینه را برای مطالعه مقالات بهینه‌سازی می‌کند، بلکه تمام تبلیغات و آیتم‌های اضافی صفحه را هم برایتان کنار می‌زند تا تجربه مطالعه بسیار لذتبخش و سرشار از آرامشی داشته باشید.

8. سنجاق کردن تب‌های مهم

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان

در اج کرومیوم می‌توانید تب‌های مهم را سنجاق کنید. کافیست روی هر تب باز راست کلیک کرده و سپس گزینه Pin را بزنید. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - با این کار تب مد نظر شما به طور ثابت در گوشه سمت چپ کادر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - قرار می‌گیرد تا هر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - بار که مرورگر را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - باز می‌کنید، به طور خودکار رفرش شود و نیازی به تایپ آدرس نداشته باشید.

9. استفاده از ویژگی Collections

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان

ویژگی Collections در واقع - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - یک مدیریت‌کننده بوکمارک مدرن به شمار می‌آید. با آن می‌توانید حجم وسیعی از صفحات وب همراه با یادداشت‌های شخصی را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - در یک کلکسیون گردآوری کنید و به آن اسم مشخصی بدهید. این ویژگی برای تحقیق‌های دانشجویی و کاری کاربردهای زیادی دارد.

برای استفاده از Collections باید روی آیکن آن در مرورگر (که به شکل یک کارت با علامت + روی آن است) اشاره کنید.

10. بهینه‌سازی تنظیمات حریم شخصی

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان

اج کرومیوم در حالت پیش‌فرض ترکرهای مخرب را بلوکه می‌کند. اما اگر امنیت بیشتری می‌خواهید، استفاده از Strict Mode می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد. برای تغییر دادن تنظیمات امنیتی مرورگر باید مسیر Settings > - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - Privacy and Services را دنبال کنید. اینجا سه حالت Basic، Balanced و Strict پیش رویتان قرار می‌گیرد که هر کدام سطح مشخصی از امنیت را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تاکستان استان زنجان - برایتان به ارمغان می‌آورند.

حواستان باشد که در صورت قرار دادن وضعیت امنیتی در حالت Strict ممکن است بخش‌هایی از بعضی وبسایت‌ها برایتان کار نکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone