تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27183.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سیستم عامل watchOS 6 قابلیت پایش سلامت شنوایی را برای اپل واچ فراهم می‌کند

اپل قرار است در آپدیت جدید ساعت هوشمندش به نام watchOS 6 از سلامت شنوایی شما محافظت کند. اینطور که به نظر می‌رسد اپل واچ با استفاده از یک میکروفون داخلی نویز محیط را پایش کرده ...

اپل قرار است در آپدیت جدید ساعت هوشمندش به نام watchOS 6 از سلامت - تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شنوایی شما محافظت کند. اینطور که به نظر - تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌رسد اپل واچ با استفاده از یک میکروفون داخلی نویز محیط را پایش کرده و در صورتی که سر و صدای اطراف زیاد باشد به شما هشدار می‌دهد که مراقب وضعیت شنوایی خود باشید. در واقع می‌توانید دسیبل سنج Hearing health را - تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مستقیما روی ساعت مشاهده کنید.

این یعنی اپل واچ - تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قرار است به صورت مداوم به صداهای اطراف گوش دهد. البته اپل اعلام کرده که به صورت دوره‌ای از صداهای محیط نمونه‌برداری می کند و قرار نیست هیچ صدایی را ضبط - تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یا ذخیره کند. باید منتظر ماند تا محققان امنیتی صحت این ادعا را بررسی کنند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

البته این فقط یکی از امکانات جدیدی است که اپل به ساعت هوشمند خود اضافه کرده. امکاناتی دیگری که قرار است به اپل واچ بیایند شامل پیگیری چرخه سیکل - تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ماهیانه خانم‌ها از روی خود ساعت و قابلیت Activity Trends است. این امکان به کاربر اجازه می‌دهد وضعیت فعالیت بدنی خود را برای رسیدن به هدفی مشخص در تناسب اندام پیگیری کند.

قابلیت پیگیری وضعیت چرخه ماهیانه - تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اولین بار نیست که برای آیفون درنظر گرفته شده. این قابلیت اولین بار در سال 2015 به کار گرفته شد و حال امکان - تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مشاهده مستقیم آن روی ساعت هوشمند اپل فراهم شده است. - تعمیرات یخچال هایر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - البته این داده‌ها بسیار شخصی هستند و اپل گفته که قرار است از روی آیفون کاربر به صورت محلی و با رمزگذاری در iCloud ذخیره شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone