🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35549.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

دارپا روشی برای اختراع دوباره چرخ یافته است [تماشا کنید]

چرخ جدید RWT دارپا می تواند سختی گذر از مناطق صعب العبور را برای خودروهای هاموی به فراموشی بسپارد. یکی از مشکلاتی که همواره جنگ افزارهای زمینی با آن روبرو بوده اند، میزان بازدهی چرخ های آنها ...

چرخ جدید RWT دارپا می تواند سختی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گذر از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مناطق صعب العبور را برای خودروهای هاموی به فراموشی بسپارد.

یکی از مشکلاتی که همواره جنگ افزارهای زمینی با آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - روبرو بوده اند، میزان بازدهی چرخ های آنها بوده؛ به عبارتی چرخ ها به گونه ای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - طراحی شده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اند که سرعت و نیز حرکت در برخی ناهمواری های سبک را در اولویت قرار دهند، در حالی که شنی های تانک ها می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - توانند در تمامی سطوح از شنی، گل و لای، برفی و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حتی جاده های شهری حرکت کنند، البته تنها در وسایل نقلیه سنگین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به کار می روند.

«چرخ-شنی قابل تغییر» (RWT) در نتیجه همکاری دارپا (آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی ایالات متحده) با محققان دانشگاه کارنگی ملون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - توسعه داده شده و می تواند تغییر شکل داده و از یک چرخ گرد به یک شنی سه ضلعی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تبدیل شود. به این ترتیب هاموی ها می توانند برای عبور از مناطق صعب العبور از حالت مثلثی آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بهره ببرند و پس از ورود به جاده های عادی و برای سرعت بیشتر، حالت چرخ به شکل دوار باز گردد.

ابداع RWT اولین بار از پروژه نفربر زرهی «GXV-T» سرچشمه گرفت. این چرخ  می تواند قابلیت های هاموی ها را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بیش از پیش بهبود دهد. البته در این بین باید اشاره کرد که قرار است در یک بازه طولانی مدت خودروهای «JLTV» یا وسیله نقلیه تاکتیکی سبک جایگزین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هاموی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - های ارتش آمریکا شود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان
تبدیل حالت چرخ RWT تنها نیاز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به 2 ثانیه زمان دارد.

ادعا شده که چرخ های RWT می تواند قابلیت های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مانور پذیری هاموی ها روی سطوح مختلف را تا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - 95 درصد بهبود دهند. البته نباید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فراموش کرد که احتمالاً تعمیر آنها در صورت هر گونه خرابی نیز مشکل تر از چرخ های معمول خواهد بود.

هنوز زمانی برای عرضه این فناوری در خودروهای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هاموی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از سوی دارپا اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone