تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30442.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کارت گرافیک های سری RTX انویدیا برای لپتاپ افشا شد

شرکت انویدیا معمولاً پس از معرفی نسل جدید کارت گرافیک های خود، از نسخه موسوم به «Mobility» برای لپتاپ ها نیز رونمایی می کند. حال پس از عرضه محصولاتی همچون GeForce RTX 2060 و Geforce ...

شرکت انویدیا معمولاً پس از معرفی نسل جدید کارت گرافیک های خود، از نسخه موسوم به «Mobility» برای لپتاپ ها نیز رونمایی می کند. حال پس از عرضه محصولاتی همچون GeForce RTX 2060 و Geforce RTX 2070، مشخصات نسخه لپتاپ کارت گرافیک های جدید سری RTX انویدیا که هنوز توسط شرکت به صورت رسمی معرفی نشده اند، از طریق یک تولید کننده چینی به بیرون راه یافته است.

اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت CJSCOPE به چهار مدل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کارت گرافیک مخصوص لپتاپ سری - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - RTX انویدیا اشاره دارد که همه آنها با معماری 12 نانومتری تولید شده و از رابط MXM بهره می برند و به احتمال قوی در نوت بوک های سنگین وزن (گیمینگ) با پردازنده های Core i9 اینتل به کار گرفته خواهند شد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

نخستین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مدل با نام کامل GeForce RTX 2060 MXM از 6 گیگابایت رم اختصاصی GDDR6 برخوردار بوده و سرعت حافظه آن به 14 گیگابیت در ثانیه می رسد. 2060 همچنین باس حافظه 192 بیتی داشته و با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 1536 هسته کودا و فرکانس پردازنده 960 مگاهرتز، از پس اکثر بازی های روز بر خواهد آمد.

مدل بعدی از سری RTX انویدیا برای لپتاپ GeForce RTX 2070 MXM - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است که 8 گیگابایت رم GDDR6 داشته و با باس حافظه 256 بیتی، سرعت حافظه 14 گیگابیتی، فرکانس پردازنده 1300 مگاهرتزی و 2304 هسته کودا به دست مشتریان خواهد رسید.

مدل GeForce RTX 2080 Ti MXM دارای 4352 هسته کودا است

در نهایت مدل GeForce RTX 2080 - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - MXM را داریم که در دو نسخه معمولی و Ti عرضه می شود. نسخه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - معمولی از مشخصات مشابهی با مدل 2070 برخوردار - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بوده و تنها فرکانس - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پردازنده در آن به 1590 مگاهرتز رسیده و تعداد هسته های کودا هم به 2944 عدد افزایش یافته است. اما در نسخه Ti شاهد رم 11 گیگابایتی و باس حافظه 352 بیتی هستیم که با همراهی 4352 هسته کودا، توانمندترین کارت گرافیک لپتاپی انویدیا محسوب خواهد شد.

گفتنی است اطلاعات - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مذکور هنوز به صورت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رسمی توسط انویدیا تأیید نشده و احتمالاً برای آگاهی از مشخصات دقیق و توانمندی های واقعی کارت گرافیک های لپتاپ سری RTX انویدیا باید تا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمایشگاه CES 2019 منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone