🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23175.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس Duo معرفی شد؛ گوشی اندرویدی مایکروسافت با دو نمایشگر

مایکروسافت امروز در نیویورک روی صحنه رفت تا از محصولات جدید سری سرفیس رونمایی کند. در کنار تمامی محصولاتی که معرفی شدند یک مورد بود که تعجب همه را بر انگیخت؛ سرفیس Duo، گوشی تاشوی ...

مایکروسافت امروز در نیویورک روی صحنه رفت تا از محصولات جدید سری سرفیس رونمایی کند. در کنار تمامی محصولاتی که معرفی شدند یک مورد بود که تعجب همه را بر انگیخت؛ سرفیس Duo، گوشی تاشوی مایکروسافت که از سیستم عامل اندروید بهره می برد.

طراحی این گوشی شباهت های فراوانی با تبلت تاشو سرفیس نئو دارد و البته نمایشگر دوگانه آن کوچکتر است. سرفیس Duo از دو نمایشگر 5.6 اینچی بهره می برد که به لطف لولای وسط تا 360 درجه قابلیت چرخش دارد. به این ترتیب می تواند به سادگی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس - از یک گوشی هوشمند به شکل یک تبلت در بیاید.

در هر نمایشگر سرفیس Duo می توان یک اپلیکیشن جداگانه را اجرا کرد. اگر گوشی را با نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس - باز نگه دارید می توانید از یکی از نمایشگرها به عنوان کنترلر بازی یا کیبورد استفاده کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس

مایکروسافت همچنین برای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس - اینکه هر چه بیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس - ظاهر این محصول را به تبلت تاشو سرفیس نئو شبیه کند رابط کاربری اندروید را به شدت تغییر داده تا جایی که تا حدودی شبیه به ویندوز 10 ایکس به نظر می رسد. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس - با این حال مشابه با تبلت تاشوی مایکروسافت، سرفیس Duo هم بیشتر شبیه به یک نمونه اولیه است.

انتظار می رود این محصول نیز مشابه با سرفیس نئو در انتهای سال 2020 روانه بازار شود به این ترتیب توسعه دهندگان زمان زیادی برای توسعه اپ های ویژه آن خواهند داشت.

علاوه بر این احتمالاً در ماه های آینده اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد و ظاهراً مایکروسافت هم با معرفی زودهنگام این محصول هراسی از فاش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس - شدن اطلاعات آن در آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس - ندارد.

- تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لارستان استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone