🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23181.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دستگیری سه دانشمند هسته‌ای در روسیه به دلیل استخراج غیرقانونی بیت کوین

یک دانشمند هسته ای در روسیه به خاطر استخراج غیرقانونی بیت کوین در یکی از آزمایشگاه های فوق سری هسته ای در این کشور 7400 دلار جریمه شد. «Denis Baykov»، یکی از سه دانشمندی است ...

یک دانشمند هسته ای در روسیه به خاطر استخراج غیرقانونی بیت کوین در یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - از آزمایشگاه های فوق سری هسته ای در این کشور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - 7400 دلار جریمه شد.

«Denis Baykov»، یکی از سه دانشمندی است که در شهر ساروف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - (Sarov)، در 400 کیلومتری پایتخت روسیه حین استخراج بیت کوین با یک سیستم فوق پیشرفته دستگیر شده است. دو دانشمند هسته ای دیگر نیز با اتهامی مشابه بازداشت شده و منتظر محاکمه خود هستند.

سیستمی که توسط دانشمندان برای ماین بیت کوین مورد استفاده قرار می گرفته قدرتی برابر با یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - پتافلاپ دارد. به عبارت دیگر این ابرکامپیوتر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - در هر ثانیه می تواند هزار تریلیون محاسبه انجام دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس

هنوز مشخص نشده این دانشمندان پیش از دستگیری موفق به استخراج چه میزان بیت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - کوین شده اند. ولی وکیل یکی از آنها ضمن اشاره به اینکه استفاده از نرم افزار مخصوص مانع از شناسایی آنها در محیط کار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - شده، می گوید آنها از مدت ها پیش از دستگیری به ماین بیت کوین مشغول بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - اند:

«در مورد یک چیز اطمینان وجود دارد؛ اینکه آنها مدت ها قبل از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - دستگیری بیت کوین استخراج می کرده اند. البته آنها می گویند از کرده خود پشیمان هستند و ما فکر می کنیم آنها نه برای سود شخصی، بلکه برای اهداف شغلی دست به چنین کاری زده اند.»

این اولین بار نیست که از ابرکامپیوتر برای استخراج غیرقانونی بیت کوین استفاده می شود. سال 2014 یکی از دانشجویان دانشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - هاروارد از ابرکامپیوتر این دانشگاه برای استخراج رمز ارز دوژکوین (Dogecoin) استفاده می کرد. در همان سال یکی از محققان بنیاد ملی علوم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - آمریکا (National Science Foundation) با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - سوءاستفاده از تجهیزات دولتی بیت کوین استخراج می کرد.

اوایل شهریور ماه امسال نیز گروهی از دانشمندان هسته ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فسا استان فارس - در اوکراین به دلیل استخراج غیرقانونی رمز ارز در دومین نیروگاه برق هسته ای اوکراین بازداشت شدند. سازمان امنیتی اوکراین مدعی شد این کار امنیت آزمایشگاه فوق سری را با لو دادن مکان آن به خطر انداخته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر احمدرضا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام وقت بخیر تعمیرگاه شما اطراف حیدرآباد فسا تعمیر اجاق گاز و فر تکنوگاز انجام میده
پاسخ: بله در حیدرآباد شهر فسا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone