🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  4. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23177.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام پیامرسان Threads را مخصوص دوستان نزدیک معرفی کرد

خبر توسعه این پیامرسان از اوایل شهریور ماه به گوش می رسید تا اینکه اینستاگرام روز گذشته به طور رسمی آنرا معرفی کرد. این مسنجر به کاربران اجازه می دهد تا با سرعتی بالا پیام ...

خبر توسعه این پیامرسان از اوایل شهریور ماه به گوش می رسید تا اینکه اینستاگرام روز گذشته به طور رسمی آنرا معرفی کرد. این مسنجر به کاربران اجازه می دهد تا با سرعتی بالا پیام ها، تصاویر و ویدیوها را با «دوستان نزدیک خود» به اشتراک بگذارند. همچنین می توان به کمک آن مکان تقریبی، استاتوس و دیگر داده های خصوصی را با دوستان صمیمی به اشتراک گذاشت.

پیامرسان Threads از سه بخش اصلی تشکیل شده است. اولین قسمت دوربین است که کاربر با باز کردن اپ با آن روبرو می شود تا عکس و فیلم بگیرد. از فیلترها خبری نیست ولی ارسال عکس بسیار سریع انجام می شود.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

می توان در صفحه دوربین برای دوستان صمیمی شورتکات درست کرد و تصویر آنها را در پایین صفحه گذاشت. سپس با گرفتن عکس و ضربه زدن روی عکس آنها و سوایپ کردن به طرف بالا، عکس را برایشان فرستاد.

دومین قسمت اصلی در پیامرسان جدید اینستاگرام، اینباکس نام دارد که شبیه دایرکت اینستاگرام است، - تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با این تفاوت که فقط مخصوص استفاده توسط دوستان صمیمی طراحی شده. امکان ایجاد چت گروهی هم برای دوستان نزدیک وجود دارد.

بخش سوم و نهایی در پیامرسان Threads، صفحه استاتوس است که به دلیل مسائل مربوط به حریم شخصی احتمالا جنجالی ترین قسمت آن لقب می گیرد. در این صفحه می توان با ایموجی و تایپ چند کلمه یا انتخاب - تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کردن از بین جملات پیش فرض، استاتوس درست کرد و آنرا برای مدت زمان 1 تا 4 ساعت نمایش داد.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

قابلیت - تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نمایش اتوماتیک استاتوس به کمک Auto Status و با رضایت کاربر وجود دارد. در این حالت اپ با توجه به رفتار کاربر و زمان رفتن او به محل کار یا رسیدن به خانه، استاتوس او را آپدیت - تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می کند. البته مکان دقیق کاربر - تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نمایش داده نشده و فقط وضعیت تقریبی او به اشتراک گذاشته می شود. با این حال اینستاگرام تاکید کرده استاتوس فقط به دوستان صمیمی نمایش داده خواهد شد.

مسئله حریم شخصی در پیامرسان Threads یکی از نگرانی های اصلی کاربران بوده به همین دلیل هم اینستاگرام با انتشار پستی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جداگانه در وبلاگ خود - تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اعلام کرد که این اپ با درخواست کردن مکان، - تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حرکت های کاربر، میزان باتری و شبکه تلفن همراه در مورد به اشتراک گذاری استاتوس تصمیم گیری می کند.

اینستاگرام تاکید کرده که مکان دقیق کاربر به دوستان صمیمی هم - تعمیرات پکیج بوتان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نمایش داده نخواهد شد و داده های مربوط به مکان کاربر فقط در گوشی وی و برای مدت محدود ذخیره می شود و در صورت پاک کردن این پیامرسان، این داده ها نیز حذف خواهند شد.

اینستاگرام می خواهد با پیامرسان جدید خود وضعیت دایرکت در اینستاگرام را سر و سامان داده و با اسنپ چت مبارزه کند که به خاطر سرعت بالا در اشتراک گذاری پیام ها و دوربین محور بودن، به انتخاب اول کاربران جوان تبدیل شده است.

پیامرسان Threads برای iOS و اندروید منتشر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone