🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23198.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ابزار Password Checkup برای باخبر شدن از پسوردهای هک شده به کروم اضافه می‌شود

ابزار «پسورد چکاپ» (Password Checkup) که تا پیش از این به شکل افزونه در کروم قابل استفاده بود، قرار است به شکل پیش فرض به مرورگر کروم اضافه شود تا کاربران سریع تر از لو ...

ابزار «پسورد چکاپ» (Password Checkup) که تا پیش از این به شکل افزونه در کروم قابل استفاده بود، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - قرار است به شکل پیش فرض به مرورگر کروم اضافه شود تا کاربران - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - سریع تر از لو رفتن رمز خود مطلع شوند.

در آینده نزدیک مرورگر کروم قابلیت فوق را به طور - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - پیش فرض در خود - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - خواهد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - داشت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تا کاربران دیگر برای استفاده از آن مجبور نشوند افزونه را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - دانلود کنند. گوگل می گوید هدف از قرار دادن این ابزار در کروم، توجه بیشتر به انتخاب پسورد قوی توسط کاربران است؛ چون تعداد بسیاری زیادی از کاربران - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - از گذرواژه های بسیار ساده استفاده می کنند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان

قابلیت مذکور کاربران کروم را قادر می سازد تا با وارد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - کردن نام کاربری و پسورد از لو رفتن رمز خود باخبر شوند. افزونه پسورد چکاپ تاکنون بیش از 65 هزار بار دانلود شده و به کمک آن امنیت 1.5 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - درصد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - از پسوردهای کاربران پایین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تشخیص داده شده است.

گوگل، پسورد چکاپ را به اکانت گوگل هم خواهد آورد تا کاربران سریع تر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - از لو رفتن پسورد خود در سایت های دیگر و پسوردهای بیش از حد استفاده شده باخبر شوند. به کاربرانی که از پسوردهای ضعیف استفاده می - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنند نیز اخطار ارسال می شود تا برای پیچیده کردن آنها دست به کار شوند.

موضوع انتخاب پسورد مطمئن و پیچیده به مشکل بسیاری از کاربران تبدیل شده است. درصد بالایی از کاربران از پسوردهای بسیار ساده و قابل حدس مثل abc123 یا شبیه این برای اکانت های خود استفاده می کنند. در یک نظرسنجی کارشناسان متوجه شدند 60 درصد از کاربران از لو رفتن - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - پسوردهای خود بی خبر بوده اند.

اگر می خواهید پسوردهایی قدرتمند برای اکانت های خود بسازید، پیشنهاد می کنیم خواندن مقاله «قلعه دیجیتال خود را بسازید؛ معرفی چند سرویس برای ساخت پسوردهای قدرتمند» را از دست ندهید. همچنین برای مدیریت پسوردهای خود می توانید از ابزار گوگل در این آدرس استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone