🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: فیلتری که در قسمت ورودی آب متصل می شود.
  2. سوال: چرا پکیج خود به خود خاموش می شود؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات خارجی و رسوب در پمپ و لوله های پکیج می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23194.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از پهپاد خودران Skydio 2 با شش دوربین 4K به قیمت هزار دلار

شرکت Skydio از جدیدترین پهپاد خودران خود به نام «Skydio 2» رونمایی کرد. در این مدل دنبال کردن خودکار سوژه بهبود پیدا کرده و طول عمر باتری و برد نیز افزایش پیدا کرده است. پهپاد Skydio ...

شرکت Skydio از جدیدترین - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پهپاد خودران خود به نام «Skydio 2» رونمایی کرد. در این مدل دنبال کردن خودکار سوژه بهبود پیدا کرده و طول عمر باتری و برد نیز افزایش پیدا کرده است.

پهپاد Skydio 2 از دوربین 4K/60 HDR بهره می برد که به گفته سازنده در کلاس خود جزو بهترین هاست. برد این پهپاد 3.5 کیلومتر اعلام شده و تا 23 دقیقه می تواند پرواز کند. این محصول به دلیل ابعاد جمع و جوری که دارد به راحتی قابل حمل است.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

شرکت سازنده مدعی شده در این پهپاد پیشرفته ترین هوش مصنوعی مبتنی بر پرواز به کار رفته است. این محصول به لطف بهره مندی از شش دوربین 4K دیدی وسیع از محیط داشته و با نقشه برداری از محیط و درک آن، تصمیماتی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هوشمندانه می گیرد که به پرواز نرم تر هنگام عبور از موانع منجر شده و باعث می شود تا - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این پهپاد فیلم ها و عکس هایی شگفت انگیز بگیرد.

بزرگ ترین تفاوت پهپاد خودران Skydio 2 با دیگر پهپادهای خودران صرفاً پرواز کردن و فیلمبرداری نبوده، بلکه حین پرواز به شکل هوشمندانه مسیر حرکت خود - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را پیش بینی کرده تا نرم تر پرواز کند. این عامل سبب می شود تا فارغ از هر گونه ایستادن، تکان خوردن و لرزش، فیلم هایی سینماتیک از سوژه بگیرد.

پهپاد خودران مذکور قابلیت کنترل دستی را - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هم داشته و به گفته شرکت سازنده افرادی که مهارت بالایی در کنترل پهپادها دارند می توانند با آن لحظاتی مفرح تر، خلاقانه تر و کاربردی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تر رقم بزنند. با این وجود شرکت سازنده تمرکز - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - زیادی روی ویژگی خودران پهپاد جدید خود کرده و مدعی شده این محصول به لطف قابلیت Skydio Beacon قادر به دنبال - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کردن سوژه بدون دیدن آن نیز هست.

پهپاد Skydio 2 - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمونه اصلاح شده پهپاد R1 ساخت همین شرکت است که اواخر بهمن ماه سال 96 معرفی شده بود. این - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - محصول به قیمت هزار دلار از هم اکنون قابل پیش خرید است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زلفا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
طرفای چهار راخ نگین فاز 2 سهند کار انجام میدید.
پاسخ: بله در چهار راخ نگین فاز 2 شهر سهند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone