🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
  2. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  3. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  4. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  5. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر اطمینان قظعه ایمنی برای کنترل ورود و خروج آب می باشدو
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23205.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نتایج یک تحقیق جنجالی: مصرف گوشت قرمز ضرری برای سلامتی انسان ندارد

مطالعات جدید نشان می دهند مصرف معتدل گوشت قرمز یا گوشت فرآوری شده خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت یا سرطان را افزایش نمی دهد. این مطالعات برخلاف توصیه های اکثر کارشناسان تغذیه بوده ...

مطالعات جدید نشان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می دهند مصرف معتدل گوشت قرمز یا گوشت فرآوری شده خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت یا سرطان را افزایش نمی دهد. این مطالعات برخلاف توصیه های اکثر کارشناسان تغذیه بوده و برخی از پژوهشگران نتایج این تحقیقات را نامعتبر و غیراخلاقی خوانده اند.

دانشمندان در تحقیقات خود که از چندین تحقیق کوچک تر تشکیل شده، به کمک آزمایشات کنترل شده متعدد و مشاهدات به دنبال یافتن رابطه ای بین مصرف گوشت قرمز و فرآوری شده با بیماری های مختلف بودند. گروهی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - متشکل از چهارده متخصص - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پس از بررسی نتایج هر پنج تحقیق در مورد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مصرف گوشت قرمز توصیه های خود را اعلام - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کردند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان

دانشمندان به این نتیجه رسیدند که هیچ مدرکی دال بر احتمال آسیب رسیدن به سلامت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - انسان با مصرف گوشت قرمز در سطوح مجاز فعلی وجود - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نداشته و بیشتر مردم می توانند گوشت قرمز و فرآوری شده را به مقدار معتدل مصرف کنند.

«Bradley Johnston»، یکی از نویسندگان این تحقیق جدید که توسط دانشگاه دالهاوزی کانادا (Dalhousie University) انجام گرفته، ضمن اشاره به متفاوت بودن این تحقیق نسبت به تحقیق های دیگر آن را مجموعه ای از بررسی های باکیفیت سیستماتیک دانسته و می گوید:

«تحقیقات ما به نتایجی بسیار شفاف تر و مطمئن تر ختم می شوند. ما به طور ویژه روی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تاثیراتی که مصرف گوشت قرمز و فرآوری شده روی سلامتی می گذارند تحقیق کردیم و برای نتیجه گیری به سلامت حیوان یا - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تاثیرات زیست محیطی توجهی نکردیم.»

تحقیق مورد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بحث باعث - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ایجاد چنددستگی و به راه افتادن جنجال بین - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دانشمندان شده است چون نتایج آن با نظرات اکثر متخصصان تغذیه در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تضاد است که مصرف کم گوشت قرمز و فرآوری شده را برای سلامتی مفید می دانند.

«Lennert Veerman»، یکی از پژوهشگران دانشگاه گریفیث استرالیا تحقیق مذکور را به کتاب داستانی تشبیه کرده که در درک - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داده های علمی دچار کج فهمی شده است. «Marco Springmann»، یکی از محققان ارشد دانشگاه آکسفورد نیز - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نتایج تحقیقات جدید را فاقد بار علمی دانسته است.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان

یکی از جنجالی ترین نتایج تحقیقات مذکور این است که - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نتیجه گیری تا حد زیادی با توجه به مصرف گوشت قرمز در سطوح کم انجام شده است. تاثیراتی که مصرف سه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یا چهار وعده گوشت قرمز یا فرآوری شده در هفته روی سلامتی دارد کم است ولی یک سوم افراد بالغ در آمریکا روزانه تقریباً یک وعده گوشت قرمز یا فرآوری شده مصرف می کنند که بیشتر از میانگین است.

تیمی از دانشمندان دانشگاه هاروارد نیز به نتایج تحقیقات دانشگاه دالهاوزی واکنش منفی نشان داده و اعلام کردند انتشار - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دستورالعمل هایی که مصرف گوشت را تبلیغ می کنند غیراخلاقی و نامعتبر است.

تیم دانشگاه هاروارد تصمیم پژوهشگران دانشگاه دالهاوزی به صرف نظر کردن از تاثیر مسائل زیست محیطی روی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فواید ناشی از کاهش مصرف گوشت قرمز را به باد انتقاد گرفته و تغییرات آب و هوایی و زیست محیطی ناشی از تولید - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گوشت را در تاثیرگذاری غیرمستقیم، آرام اما زیان بار آن بر سلامت انسان موثر دانسته اند.

دو نفر از نویسندگان تحقیق مذکور از دانشگاه دالهاوزی به نام های «Aaron Carroll» و «Tiffany Doherty» جنجالی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بودن مقاله خود را پذیرفته اما تاکید می کنند یافته های آنها بر اساس «جامع ترین بررسی های موجود از جدیدترین شواهد علمی به دست آمده و افرادی که بخواهند نتایج این تحقیق را به چالش بکشند باید با یافتن مدارک کافی صحت آن را زیر سوال ببرند.»

تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان

با وجود جنجالی که تحقیق دانشگاه دالهاوزی در مورد مصرف گشت قرمز و فرآوری شده به راه انداخته، «Aaron Carroll» نگران درک نادرست عموم از تحقیقات خود است. او در مصاحبه ای با خبرگزاری NBC اعلام کرد که بیشتر توجهات روی قسمت مصرف بالای گوشت قرمز در تحقیق - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اوست در حالیکه هدف اصلی از تحقیق گفته شده مصرف بالای گوشت نبوده است.

در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تحقیقات دانشگاه دالهاوزی در نهایت به مصرف هفته ای - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سه الی چهار وعده گوشت قرمز اشاره شده اما نگرانی کنونی در مورد برداشت های عمومی و ساده سازی بیش از حد آن برای تبدیل شدنش به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تیتر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شماره یک روزنامه هاست. یکی از دانشمندان دانشگاه هاروارد در این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رابطه می گوید:

«نویسندگان تحقیق می - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توانستند با انتخاب عنوان دستورالعمل های جدید: مصرف بی رویه گوشت قرمز و فرآوری شده تاثیر منفی روی سلامتی ندارد برای تحقیق خود جنجال بیشتری بین متخصصین سلامتی، - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - روزنامه نگاران و مردم به وجود آورده و سردرگمی را از این هم بیشتر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کنند.»

تحقیقات دانشگاه دالهاوزی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در ژورنال Annals of Internal Medicine منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone