🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23203.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

از کار افتادن LZPlay؛ پایان رویای نصب برنامه‌های گوگل روی میت ۳۰ پرو

کاربران هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو دیگر قادر به نصب برنامه‌های گوگل نیستند. کاربرانی که به کمک برنامه LZPlay سرویس‌های گوگل را روی گوشی‌های خود نصب کرده بودند، دیگر قادر به استفاده از این ...

کاربران - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - دیگر قادر به نصب برنامه‌های گوگل نیستند. کاربرانی که به کمک برنامه LZPlay سرویس‌های گوگل را روی گوشی‌های خود نصب کرده بودند، دیگر قادر به استفاده از این برنامه‌ها - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - نیستند، زیرا اپ LZPlay از دسترسی خارج شده است.

چندی پس از این که هواوی میت ۳۰ پرو معرفی شد، ریچارد یو مدیرعامل هوایی عنوان کرد که بوتلودر این گوشی باز خواهد بود و کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های گوگل را روی این گوشی‌ها نصب کنند. اما بعد از چند روز هواوی تصمیم گرفت تا بوتلودر میت ۳۰ و میت ۳۰ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - پرو را بسته نگه دارد. با این حال اپلیکیشنی به نام LZPlay این اجازه را به کاربران می‌داد تا همچنان با بوتلودر بسته نیز - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - برنامه‌های گوگل را نصب کنند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان

بر اساس تحقیقات جان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - وو یکی از محققین ارشد امنیت اندروید، اپلیکیشن LZPlay از یک سری اجازه‌های دسترسی به خصوصی استفاده می‌کند که مختص گوشی‌های هواوی است. این دسترسی‌ها این اجازه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - را به برنامه‌های دیگر می‌دهد تا به عنوان اپلیکیشن‌های سیستمی روی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - گوشی‌ها نصب شوند. برای نصب برنامه‌ها و سرویس‌ها گوگل، این دسترسی سیستمی الزامی است و به صورت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - معمول، هواوی میت ۳۰ پرو - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - این برنامه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - ها را پشتیبانی نمی‌کند.

با این حال، این برنامه‌ها برای گرفتن مجوز دسترسی‌ها نیازمند امضای دیجیتال هواوی هستند و به منظور گرفتن این مجوز، باید مراحل بازبینی سختی را طی کنند. اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود. چرا که دو مجوز دسترسی اپ LZPlay داخل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - خود برنامه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - نیز ثبت نشده‌اند که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - کمی عجیب به نظر می‌رسد.

البته اطلاعات درستی مبنی بر دور زدن هواوی توسط برنامه LZPlay وجود ندارد و چندی پس از این که جان وو این اطلاعات را منتشر کرد، LZPlay.net از دسترس خارج شد و برنامه‌هایی که پیش از این توسط این سرویس دانلود شده بود نیز دیگر کار نمی‌کنند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان

این داستان جالب این‌جا به پایان نمی‌رسد چراکه هواوی میت ۳۰ پس از این که LZPlay از دسترس خارج شد، دیگر توسط تست SafteyNet - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - امن شناخته نمی‌شود. تا پیش از این هواوی میت ۳۰ و ۳۰ پرو که به کمک اپ LZPlay برنامه‌های گوگل را پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - می‌کردند، این تست را با موفقیت پشت سر می‌گذاشتند. پس از این اتفاق، اپلیکیشن‌ گوگل پی (Google Pay) که نیازمند مثبت بودن جواب این تست بود نیز دیگر به درستی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - کار نمی‌کند.

هنوز مشخص نیست که دلیل منفی بودن جواب تست SafteyNet مربوط به از کار افتادن اپ LZPlay می‌شود یا فرایند تست تغییر کرده است. با این حال اصلی‌ترین پیامد این اتفاق این است که اگر تاکنون برنامه‌های گوگل را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - روی میت ۳۰ پرو خود نصب نکرده‌اید، احتمالا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - تا پایان درگیری‌های اقتصادی آمریکا و چین، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - نمی‌توانید این کار را بکنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone