🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23197.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده 18 هسته‌ای نسل دهم اینتل از سری Core X معرفی شد

اینتل پردازنده نسل دهم سری Core X با 18 هسته پردازشی و 36 ترد را معرفی کرد. در کنار آن 3 پردازنده ارزان قیمت تر 10،12 و 14 هسته ای هم رونمایی شده اند. پردازنده ...

اینتل پردازنده نسل دهم سری Core X با 18 هسته پردازشی و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - 36 ترد را معرفی کرد. در کنار آن 3 پردازنده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - ارزان قیمت تر 10،12 و 14 هسته ای هم رونمایی شده اند.

پردازنده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - نسل دهم جدید، Core - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - i9-10908XE است که سرعت 3 گیگاهرتزی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - دارد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - و در حالت توربو (با تکنولوژی توربو بوست مکس 3.0) به سرعت 4.8 گیگاهرتز دست پیدا می کند. اینتل این پردازنده را با قیمت 979 دلار می فروشد اما - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - در سبد محصولات جدید خود پردازنده های ارزان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - قیمت تری هم دارد از جمله Core i9-10900X با 10 هسته پردازشی، سرعت پایه 3.7 گیگاهرتز و قیمت 590 دلار، Core i9-10920X با 12 هسته، سرعت پایه 3.5 گیگاهرتز و قیمت 689 دلار و در نهایت پردازنده 14 هسته ای Core i9-10940X با سرعت پایه 3.7 گیگاهرتز که با قیمت 784 دلار به فروش می رسد.

سرعت توربو مدل های 12 و 14 هسته ای تفاوتی ندارد و همان 4.8 گیگاهرتز است (4.7 گیگاهرتز برای مدل 10 هسته ای). مقدار توان طراحی حرارتی (TDP) در هر 4 پردازنده 165 وات است. اینتل پردازنده 18 هسته ای خود را به 24.75 مگابایت کش لایه سوم مجهز کرده. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - مدل های 14، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - 10 و 12 هسته ای همگی 19.25 مگابایت کش لایه سوم دارند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان

پردازنده های جدید از رم DDR4 با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت و فرکانس 2933 مگاهرتز پشتیبانی می کنند. علاوه بر این از 72 خط PCIe 3.0، قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - سرعت شبکه اترنت بالاتر و وایفای 6 پشتیبانی می شود. تمامی 4 پردازنده از نوع آنلاک هستند و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - امکان اورکلاک کم دردسر آنها فراهم شده است.

انتظار می رود این پردازنده ها در ماه نوامبر (آبان تا آذر ماه) روانه بازار شوند. از سوی دیگر AMD هم قرار است پردازنده 16 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - هسته ای رایزن 9 مدل 3950x را در نوامبر روانه بازار کند. البته AMD در مقایسه قیمت به ازای هر هسته بر اینتل برتری دارد و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - پردازنده خود را به قیمت ارزان تر 749 دلار خواهد فروخت. با این حال به روز رسانی هایی که اینتل بر محصول جدید خود اعمال کرده آن را به طور قابل توجهی رقابتی تر می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone