🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23199.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بسته شدن سایت‌های دانلود فیلم، آیا VODها مقصر هستند؟

این روزها اگر به سایت‌های دانلود فیلم مانند دیبامووی، فیلم تو مووی، فردا دانلود، 30نما و موارد مشابه سر بزنید با یک مشکل برمی‌خورید که آشناست و چند سال پیش در تاینی موویز نیز آن ...

این روزها اگر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به سایت‌های دانلود فیلم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مانند دیبامووی، فیلم تو مووی، فردا دانلود، 30نما و موارد مشابه سر بزنید با یک مشکل برمی‌خورید که آشناست و چند سال پیش در تاینی موویز نیز آن را حس کردید. سایت‌های دانلود فیلم نه آپدیت می‌شوند و هم اینکه اکثر آنها، بیشتر لینک‌های دانلودشان غیرفعال شده است چرا که سرورهای داخلی آنها قطع شده است. - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تحقیقات دیجیاتو نشان می‌دهد اما سرمنشا این موضوع نه شکایت VODهای ایرانی بلکه نامه دادستانی کشور است.

با مشاهده این اتفاق، شایعاتی مبنی بر شکایت VODها از جمله نماوا و فیلیمو نسبت به این سایت‌های دانلود در شبکه‌های مجازی قوت گرفت؛ شایعاتی که پیش‌تر بر سر مساله تاینی موویز نیز مطرح شد اما هیچ‌گاه به اثبات نرسید. البته مساله رعایت قانونی کپی‌رایت از حدس و گمان‌های دیگری است که توسط برخی کاربران مطرح می‌شود؛ مساله‌ای که کاملا دور از ذهن می‌رسد چرا که - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حداقل تا به امروز، متاسفانه برخلاف قانون جهانی، آرشیو تمامی وبسایت‌های رسمی و با مجوز داخلی هم هیچ رگه‌ای از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کپی‌رایت در بخش فیلم‌های بین‌المللی خود ندارند. سایت‌های دانلود فیلم نیز در سال‌های اخیر محصولات داخلی را نیز برای دانلود کاربران خود عرضه نمی‌کرندد. این مورد شایعه عدم رعایت قانون کپی‌رایت را تا حد زیادی کمرنگ می‌سازد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان
کاربران ناراحت این سایت‌ها پویش‌هایی علیه برخی VODها راه انداختند. غافل از اینکه تحقیقات فعلی نشان می‌دهد شکایتی از سوی این VODها مطرح نشده است.

در نهایت اینکه عده زیادی از کاربران نسبت به اقدام این - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - VODهای داخلی اعتراض‌های تند و تیزی داشتند و حتی صحبت از تحریم و ریپورت آنها کردند. به عنوان مثال اگر سری به کامنت‌های صفحات اینستاگرام رسمی شبکه‌های جهانی نظیر نت‌فلیکس، دیزنی و پارامونت سر بزنید مشاهده خواهید کرد که ایرانیان کامنت‌هایی علیه VODهای ایرانی برای آنها گذاشته‌اند - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که نشان از خشم و ناراحتی بیش از حد کاربران ایرانی نسبت به اتفاق پیش‌آمده دارد.

پست تلگرامی ادمین یکی از مشهورترین سایت‌های دانلود فیلم یعنی دیبا‌موویز نیز بیش از پیش - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به این شایعات قوت بخشید، پستی که البته تنها ساعتی پس از انتشار آن در کانال رسمی این سایت حذف شد ولی هم‌اکنون توسط عاشقان فیلم و کاربران این سایت‌ها دست به دست می‌چرخد. بخش‌هایی از این پست به شرح زیر است که بعدا با واکنش نماوا مواجه شد:

«سرورهای دانلود به دستور ستاد فیلترینگ توقیف شد. مدیران نماوا شروع کردن به پرونده سازی برای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سایت های فیلم مثل دیبا و چندتا دیگه از همکاران، این پرونده ربطی به دوبله نداره، و کلا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - میخوان که جمع کنیم. امروز علاوه بر دیبا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چند سایت همکار دیگه هم سروراشون دان شده. بقیه همکاران عزیز - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم خوشحال نباشن چون قضیه گسترده هست و از بالا شروع کردن دارن میرن پایین و هیچ سایت فیلم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که آزاد فعالیت میکنه چه رایگان چه vip - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در امان نمیمونه مگر اینکه سروراش خارج کشور باشه.

تا اینجا فقط گفتم که - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بدونید جریان چیه، ما فعلا مشخص نیست چه تصمیمی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بگیریم، اما من همون موقع جلوی خودشون قسم خوردم اگه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با همکاری کردن بی خیال ما نشن نذارم اسمی از اونا تو ایران بمونه قسم سنگینی هم خوردم که نمیتونم بشکنم، من به قسم خودم عمل میکنم، اسم یک vod و شرکت پشتیبانشو طوری پاک میکنم که - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیگه هیشکی یادش نمونه.»

اگر خاطرتان باشد چند ماه پیش نماوا از دیبامووی و سایر سایت‌های دانلود فیلم درخواست کرد که نسخه‌های دوبله اختصاصی این شرکت را از سایت‌های خود حذف کنند و دیگر دست به انتشار موارد مشابه در آینده هم نزنند. سایت‌های دانلود هم با احترام به این درخواست، از گذاشتن لینک دانلود نسخه‌های دوبله شده به سفارش نماوا حذر کردند و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشکل حل شد، اما چه شد که اوضاع پیچیده‌تر شد و به ماجرای امروز رسید؟

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان
نامه دادستانی کشور که نشان - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌دهد دلیل قطع سرورهای سایت‌های دانلود فیلم چیست، ناگفته نماند احتمالا این نامه نیز به سبب شکایت یک نهاد ابلاغ شده، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مساله‌ای که البته هنوز صحت و سقم آن به طور دقیق مشخص نیست و جزو احتمالات است.

تحقیقات دیجیاتو نشان می‌دهد که برخلاف تصور عموم، شکایتی از سمت نماوا، فیلیمو و یا سایر VODها صورت نگرفته و اتفاقی که بر سر سایت‌های دانلود فیلم رخ داده به خاطر نامه دادستانی کشور به شرکت‌های ارائه دهنده وب است. در این نامه تاکید شده که شرکت‌های ارائه خدمات میزبانی مکلف هستند از ارائه هرگونه سرویسی به دامنه‌هایی که در حال حاضر در سامانه پالایش کشور فیلتر هستند، خودداری کنند. همچنین در این نامه دادستانی تاکید شده که باید از ادامه فعالیت این دامنه‌ها خودداری شود.

این نامه نشان می‌دهد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی (یا همان FCPها) بر اساس قانون مکلف هستند که از ارائه سرویس نسبت به سایت‌های دانلود حذر کنند. از آنسو حدس‌ها و گمان‌های غیر اثبات شده‌ای در بین فعالان وب و هاستینگ وجود دارد که وجود سایت‌های دانلود فیلم که فایل‌هایی با حجم بالا برای دانلود دارند، اساسا به نفع این شرکت‌های ارائه دهنده میزبانی و کسب و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کار آنها است. در همین رابطه یکی از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مسئولین VODها که - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نخواست نامش فاش شود در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گفتگو با دیجیاتو ضمن تایید این موضوع می‌گوید:

«اطلاع دارم که از چند روز پیش شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی در تکاپوی این مساله بودند که به نحوی این موضوع را حل و فصل کنند تا مجبور به قطع سرویس - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سایت‌هایی که وجودشان به نفع آنهاست، نشوند.»

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان
سایت‌های دانلود فیلم در رتبه‌های بالای الکسای ایران قرار داشتند، رتبه‌های ۲۶ و ۳۲ ایران.

او در پاسخ به این سوال که بسیاری از سایت‌های دانلود فیلمی که هم‌اکنون سرویس نمی‌گیرند اساسا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فیلتر نبودند نیز می‌گوید: «اینکه سایت غیرفیلتری دچار این مشکل باشد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را باید خود اپراتورها پاسخگو باشند چرا که در این نامه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - صراحتا به مواردی که دچار فیلترینگ هستند اشاره شده است.» این مسئول تاکید دارد که شکایت جدیدی نسبت به سایت‌های دانلود فیلم مطرح نشده و آنها نقشی در اتفاقی که در حال رخ دادن است ندارند:

«به همین دلیل حتی تصور می‌کنم که می‌توان از ادمین این سایت‌های دانلود به خاطر نشر اکاذیب شکایت کرد ولی ما قصد این کار را نداریم چرا که اساسا به دنبال بستن هیچ سایت و کسب و کاری نیستیم.»

گزارشات حکایت از این دارد که طی ساعات آینده بیانیه رسمی از سوی VODها در این رابطه منتشر خواهد شد. در هر حال به نظر می‌رسد شاهد اتفاقی که چند سال پیش برای تاینی موویز (بزرگترین سایت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دانلود فیلم ایران که زمانی رتبه ۲۸ الکسا را در کشور داشت) - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این بار در ابعادی گسترده‌تر برای سایت‌های دانلود فیلمی مثل دیبامووی، فیلم تو مووی، فردا دانلود، 30نما و موارد مشابه رخ داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone