🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44306.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ برگزاری کنفرانس «آکیلس کانکت 4» مشخص شد

کمپانی زیرمجموعه فیسبوک، یعنی آکیلس قصد دارد روزهای 11 و 12 اکتبر امسال (برابر با 19 و 20 مهرماه) یکبار دیگر به سن خوزه رفته و با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان آکیلس کانکت 4، به ...

کمپانی زیرمجموعه فیسبوک، یعنی آکیلس قصد دارد روزهای 11 و 12 اکتبر امسال (برابر با 19 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - و 20 مهرماه) یکبار دیگر به سن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - خوزه رفته و با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان آکیلس کانکت 4، به صحبت درباره آینده واقعیت مجازی و برنامه هایش برای این تکنولوژی بپردازد.

رویداد آکیلس کانکت سال گذشته تمرکزی مضاعف روی محتویات تولید شده برای پلتفرم های ریفت و Gear VR داشت. گفتنی است که در این کنفرانس، فیسبوک نیز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - حضوری پر رنگ تر نسبت به سابق از خود نشان داد و مارک زاکربرگ، مدیرعامل این کمپانی شخصاً نطق ابتدایی کنفرانس را برعهده گرفت و از اخبار مربوط به محصولات تازه رونمایی کرد.

طی یک سال اخیر، فیسبوک در تلاش بوده تا مدیریت و برند آکیلس را زیر پرچم خود بیاورد. با حجم اخباری که در کنفرانس F8 فیسبوک منتشر شدند، بسیاری گمان بردند که احتمال دارد دیگر شاهد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - برگزاری رویداد آکیلس کانکت طی سال جاری میلادی نباشیم؛ اما به نظر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - می رسد که فیسبوک عقیده دارد گیمینگ واقعیت مجازی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - کماکان نیازمند کنفرانس جداگانه است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران

این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - نخستین باری خواهد بود که کنفرانس آکیلس کانکت تحت مدیریت هوگو بارا، نایب رییس واحد واقعیت مجازی فیسبوک برگزار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - می شود؛ وی پس از کناره گیری ناگهانی و غافلگیرکننده برندن آیریب، مدیرعامل آکیلس از سمت خود در ماه دسامبر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - گذشته، مدیریت آکیلس را برعهده گرفت. ضمناً آکیلس کانکت 4، نخستین رویدادی است که پس از جدایی پالمر لاکی، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - موسس آکیلس برگزار می شود؛ هرچند که وی در کنفرانس سال گذشته هم حضور نیافت.

صحبت درباره گیمینگ واقعیت مجازی، یکی از اصلی ترین مسائل مورد بحث در آکیلس کانکت است. کنفرانس امسال مسلماً بسیار جالب خواهد بود چرا که آکیلس در نمایشگاه E3 2017 حضور چندان پر رنگی نداشت و بازی های واقعیت مجازی بزرگی مانند Skyrim ،Fallout 4 و Doom به خاطر مشکلات پیش آمده با زنیمکس، کمپانی مادر بتسدا، قرار نیست راه خود را به ریفت باز کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone