🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30512.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

این دوربین اندرویدی بدون آینه با لنزهای کانن سازگار است

دوربین های بدون آینه متعددی با قابلیت های فنی جدید در ماه های اخیر معرفی شده اند. زایس با ZX1 نسخه ای از نرم افزار ادوبی لایت روم را به دوربین خود آورد و برخی ...

دوربین های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بدون - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آینه متعددی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با قابلیت های فنی جدید در ماه های اخیر معرفی شده اند. زایس با ZX1 نسخه ای از نرم افزار ادوبی لایت روم را به دوربین خود آورد و برخی دیگر تنها به تغییر ظاهر کلید ها یا استفاده از نمایشگرهای بزرگتر اکتفا کردند. اما Yongnuo YN450 راهکار خلاقانه دیگری را در پیش گرفته - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است.

این دوربین بدون آینه با لنزهای ماونت EF کانن سازگار است و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به اندروید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نوقا مجهز شده است. در پشت آن یک نمایشگر 5 اینچی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - لمسی هم به چشم می خورد. شاید بتوان گفت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - محصول جدید Yongnuo حاصل ترکیب دوربین ها با گوشی های اندرویدی است.

اما در بحث مشخصات فنی، YN450 حسگری 16 مگاپیکسلی با اندازه چهار سوم و قابلیت ثبت تصاویر RAW را دارد. می توانید ویدیوهایی با کیفیت 4K و با نرخ 30 فریم در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ثانیه را هم ثبت کنید.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

بنا بر گفته - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - های سازنده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دوربین جدید امکان اتصال به شبکه های وای فای را دارد و با شبکه های مخابراتی اپراتور نتکام نیز سازگار است. قلب تپنده، پردازنده ای 8 هسته ای از کوالکام اعلام شده و دوربین YN450 رمی 3 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد. علاوه بر این امکان افزایش حافظه تا 32 گیگابایت دیگر هم فراهم شده است.

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است و قابلیت جالب دیگر اینکه یک دوربین سلفی در بخش پشتی (در سمت نمایشگر) در نظر گرفته شده است. همچنین دوربین اندرویدی از درگاه هدفون بهره می برد و این در حالی است - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که این درگاه در بسیاری از گوشی های امروزی جایی ندارد.

پیش از این سامسونگ هم دوربین گلکسی کمرا را معرفی کرده بود که از سیستم عامل اندروید بهره می برد. سازنده مشخص نکرده که آیا امکان نصب اپلیکیشن ها از گوگل پلی روی دوربین اندرویدی Yongnuo YN450 فراهم است یا خیر. هنوز زمان عرضه و قیمت این محصول مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone