🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44305.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیا موبایل های پیکسل بعدی گوگل به تاچ پدی در بخش پشتی مجهز می شوند؟

اخیراً پتنتی از گوگل رویت شده که از احتمال تجهیز موبایل های پیکسل بعدی این کمپانی به نوعی سطح حساس به لمس حکایت دارد. گوگل در مستندات این پتنت آورده که استفاده از چنین سطحی، ...

اخیراً پتنتی از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گوگل رویت شده که از احتمال تجهیز موبایل های پیکسل بعدی این کمپانی به نوعی سطح حساس به لمس حکایت دارد. گوگل در مستندات این پتنت آورده که استفاده از چنین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سطحی، قابلیت های متفاوتی به ارمغان می آورد و می توان از آن برای کنترل اعمال گوناگونی در موبایل هوشمند استفاده کرد؛ شیوه کارکرد این تاچ پد نیز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بسته به اپلیکیشن در حال اجرا تغییر می کند.

به عنوان مثال اگر یک اپلیکیشن پخش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - موسیقی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باز باشد، تاچ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پد برای کنترل صدا مورد استفاده قرار می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گیرد و اگر یک مرورگر باز باشد، می توانید به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کمک آن، در صفحه اسکرول و زوم کنید؛ و تمام این اعمال بدون نیاز به لمس نمایشگر صورت خواهد گرفت.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان

علاوه بر این، کاربر می تواند از ژست های حرکتی مختلف برای باز کردن خودکار برخی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اپلیکیشن ها و قابلیت ها استفاده نماید. به عنوان مثال، می توانید انگشتان خود را به شکل دایره یا C روی بدنه دستگاه بکشید و وای فای را روشن کنید. البته گفتنی است که پیکسل همین حالا از چنین قابلیتی بهره می برد و در صورت کشیدن ژست های حرکتی روی اسکنر اثر انگشت دستگاه می توانید نوتیفیکیشن ها را مدیریت کنید.

در نهایت گفتنی است که این پتنت دقیقاً یک سال پیش از سوی گوگل به ثبت رسیده و مثل همیشه هیچ تضمینی وجود - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ندارد که یک روز شاهد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توسعه این تکنولوژی و تعبیه آن در موبایل های پیکسل باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone