🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44304.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نسخه 4.1 بتای پیام رسان تلگرام با قابلیت هایی جدید منتشر شد [به روز رسانی شد]

همانطور که می دانید تلگرام پیش از ارائه یک سری قابلیت ها در نسخه نهایی و پایدار اپلیکیشن، آن ها را به صورت آزمایشی در نسخه بتای خود ارائه می کند. قابلیت های مذکور ممکن است ...

همانطور که می دانید تلگرام پیش از ارائه یک سری قابلیت ها در نسخه نهایی و پایدار اپلیکیشن، آن ها را به صورت آزمایشی در نسخه بتای خود ارائه می کند. قابلیت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های مذکور ممکن است پس از تست و عیب یابی در نسخه بتا برای نسخه اصلی اپلیکیشن نیز منتشر شوند.

در همین راستا، تیم سازنده تلگرام ساعاتی پیش نسخه 4.1 بتای این پیام رسان را منتشر کرده که در آن شاهد چند قابلیت بسیار کاربردی هستیم که در ادامه آن ها را با همدیگر مرور می کنیم.

یکی از محدودیت های تلگرام همیشه این بوده که ادمین اصلی یک کانال یا سوپر گروه نمی تواند کنترل کاملی بر اختیارات دیگر ادمین ها داشته باشد. نسخه بتای جدید تلاش کرده تا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این محدودیت را با ارائه تنظیمات بیشتر در صفحه Edit Admin از میان بردارد.

در بتای 4.1 تلگرام ادمین اصلی (سازنده) هر کانال یا سوپرگروه می تواند سطح اختیارات تمام ادمین های دیگر را به طور جداگانه مدیریت کند. همانطور که در اسکرین شات مشاهده می کنید، ادمین اصلی کانال یا سوپرگروه می تواند برای هر کدام از همکارانش دقیقا مشخص - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کند که به چه گزینه هایی دسترسی داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

از جمله این گزینه ها در کانال می توان به تغییر اطلاعات - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کانال، امکان ارسال پست، ویرایش پیام های خود و دیگران، پاک کردن پیام ها و افزودن ادمین های جدید اشاره کرد. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اما در خصوص سوپرگروه ها گزینه هایی مثل تغییر عنوان گروه، پاک کردن پیام، بن کردن کاربران، افزودن کاربران جدید، پین کردن پیام ها و اضافه کردن ادمین های جدید مشاهده می شود.

خوشبختانه ادمین سوپرگروه در نسخه بتا می تواند این محدودیت ها را برای تک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تک اعضا هم اعمال بکند. برای انجام این کار گزینه هایی مثل اعمال محدودیت در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خواندن و ارسال پیام ها، محدودیت در ارسال عکس و ویدیو، گیف، استیکر و لینک در اختیار ادمین قرار گرفته و همچنین صاحب سوپرگروه می تواند این محدودیت ها برای هر کدام از اعضا را فقط برای مدت زمان مشخصی در نظر بگیرد؛ قابلیتی که در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صورت اضافه شدن به نسخه نهایی تلگرام مطمئنا با استقبال کاربران مواجه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

بخش جدیدی به نام Events - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Log در سوپرگروه ها و کانال ها هم جایی است که ادمین ها در آن می توانند خلاصه ای از تمام تغییرات اخیر گروه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یا کانال (مثل کم و زیاد شدن اعضا و ...) را بخوانند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

و در نهایت امکان استفاده از پراکسی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - داخلی قابلیتی است که در آخرین نسخه تلگرام می بینید. به لطف این قابلیت قادر هستید که بدون نیاز به اپ های تغییر دهنده آی پی، پراکسی مد نظرتان را وارد تلگرام کرده و از قابلیت هایی مثل تماس صوتی (که دسترسی به آن در ایران مسدود شده) استفاده نمایید.

برای دانلود نسخه 4.1 بتای تلگرام می توانید به این کانال (tgrambeta@) مراجعه نمایید. توجه داشته باشید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که نسخه بتا از نسخه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اصلی تلگرام که روی موبایل تان نصب کرده اید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جداست و ارتباطی به آن ندارد.

به روز رسانی: برخی کاربران در شبکه های اجتماعی از اضافه شدن زبان فارسی به تلگرام خبر داده اند. این در حالیست - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که این اتفاق هنوز به طور رسمی و در نسخه اصلی اپلیکیشن نیفتاده و همانطور - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که قبلا هم به شما گفته بودیم، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با استفاده از ربات Langbot مدت هاست که می توانید به طور غیر رسمی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این کار را انجام بدهید.

نسخه بتای 4.1 تلگرام هم از این ربات پشتیبانی می کند، و می توانید با جستجوی واژه Langbot@ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پکیج زبان مورد نظرتان را دانلود و روی آن نصب نمایید. در این حالت پسوند Custom روبروی زبان مد نظر شما در تنظیمات تلگرام قرار خواهد گرفت.

برخی منابع خبری می گویند که زبان فارسی به زودی به طور رسمی به نسخه اصلی اپلیکیشن تلگرام اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone