🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36672.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

همکاری گوگل و Fitbit برای ارائه نسل بعدی ردیاب های سلامتی هوشمند

دو کمپانی گوگل و Fitbit رسماً اعلام کردند قصد دارند برای توسعه نسل بعدی ردیاب های سلامتی هوشمند با تمرکز بر شیوه نوین پردازش داده های جمع آوری شده با یکدیگر همکاری کنند. قرار است ...

دو کمپانی گوگل و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - Fitbit رسماً اعلام کردند قصد دارند برای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - توسعه نسل بعدی ردیاب های سلامتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - هوشمند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - تمرکز بر شیوه نوین پردازش داده های جمع آوری شده با یکدیگر همکاری کنند.
قرار است طی این همکاری Healthcare API گوگل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - درون هسته نرم افزاری پوشیدنی های تولیدی توسط Fitbit تعبیه شود تا از این طریق داده های جمع - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - آوری شده توسط گجت های مذکور به طور مستقیم وارد پایگاه داده مدارک پزشکی شده و توسط متخصصین طب، بیمارستان ها و سایر مراکز تحقیقاتی مرتبط با سلامتی مورد استفاده قرار بگیرند.
این اقدام کمک می کند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - تا پزشکان و مراکز درمانی در هنگام برخورد با بیماران اطلاعات انباشته شده کافی را در خصوص تاریخچه وضعیت جسمانی آنها در اختیار داشته باشند و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - بدین ترتیب امکان تشخیص دقیق تر بیماری ها و ارائه راهکارهای موثرتر درمانی میسر خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل

مدیرعامل فیت بیت در خصوص قرارداد جدید همکاری با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - گوگل می گوید: «این توافق به ما کمک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - خواهد کرد تا ابعاد کسب و کار خود را گسترش دهیم و در عین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - حال تجربه کاربری کاملاً جدیدی را در اختیار کاربران و امکانات مطالعاتی و درمانی تازه ای را در اختیار کلینیک های پزشکی قرار دهیم»
هردوی این شرکت ها در بازار ردیاب های سلامتی و اصولاً پوشیدنی های هوشمند حال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - روز چندان خوشی ندارند. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - Fitbit در یکی دو سال اخیر پادشاهی بلامنازع پیشین خود را با برندهای بزرگی چون سامسونگ، اپل و سایر تولید کنندگان ساعت های هوشمند تقسیم کرده است. از آن سو نیز گوگل به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردبیل استان اردبیل - هیچ وجه نتوانست با اندروید ویر (حالا Wear OS) آن طور که باید رضایت تولید کنندگان و کاربران را به دست بیاورد.
حال دو کمپانی امید دارند با در کنار هم قرار دادن منابع و توانایی خود محصولاتی را به تولید برسانند که وضعیت فوق را به نفع آنها تغییر دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone