تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38969.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

۶ حقیقت جالب در مورد لوگان پل یوتوبر معروف

انتشار ویدیوی جنجالی یوتوبر معروف لوگان پل در جنگل خودکشی، خشم کاربران آنلاین از توهین‌ها و شوخی‌ها‌ی بی‌تفاوت وی با جسد یک مرد آسیایی را برانگیخت و انتقادات بی‌شماری نصیب وی کرد. حال کار به ...

انتشار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ویدیوی جنجالی یوتوبر معروف لوگان پل در جنگل خودکشی، خشم کاربران آنلاین از توهین‌ها و شوخی‌ها‌ی بی‌تفاوت وی با جسد یک مرد آسیایی را برانگیخت و انتقادات بی‌شماری نصیب وی کرد.

حال کار به جایی رسیده که بسیاری از کاربران طوماری برای تحریم کانال‌های یوتوب وی و برادرش امضا کنند.

کارشناسان باور دارند که یوتوبر ۲۲ ساله با انتشار پست یاد شده، کلاً آینده ی شغلی خود را تباه نموده است. جالب آنکه ۴ میلیون کاربر در توییتر، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۱۶ میلیون نفر در اینستاگرام و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۱۵ میلیون کاربر در یوتوب او را دنبال می‌کنند.

البته این اولین مرتبه نیست که پل جنجال‌آفرینی می‌کند. شاید با دانستن ۶ نکته راجع به وی، شما هم بتوانید دلایل مشکلاتش با کاربران فضای مجازی را درک کنید.

لوگان پل فعالیت حرفه‌ای خود را از «واین» شروع کردتعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

این جوان اهل اوهایو در ده سالگی شروع به آپلود ویدیو در سایت Zoosh  نمود و زمانی که به دبیرستان رفت با همه گیر شدن سرویس واین، با انتشار ویدیو‌هایی ۶ ثانیه‌ای در این شبکه اجتماعی معروف شد.

عمده شهرت وی به علت استایل کمدی به خصوصش است. ویدیوهای پل عمدتاً شامل بدلکاری، کارهای عجیب، شوخی‌های کلامی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و سربه‌سر گذاشتن دیگران می‌شود.

پل با جذب میلیون‌ها فالوئر توانست خود را به چهره‌ای شناخته شده در فضای مجازی تبدیل کند و با بسته شدن واین، توجه او به یوتوب جلب شد.

اکنون لوگان پل دو کانال در یوتوب دارد که یکی به منظور انتشار ویدیوبلاگ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و دیگری به اشتراک گذاشتن ویدیو‌های روزانه اختصاص دارد. با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توجه به آخرین گزارشات، کانال‌هایش سالانه ۱۵ میلیون دلار درآمد دارند.

بردار او - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیز جزو چهر‌ه‌های معروف شبکه‌های مجازی استتعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

شهرت لوگان پل، برادر کوچکترش را وادار نمود که به جرگه‌ی تاثیرگذاران فضای مجازی بپیوندد.

جیک که ابتدا در ویدیو‌های برادرش حضور داشت، کم کم روند فعالیت خود را از لوگان پل جدا نمود و اکنون ۱۲ میلیون دنبال‌کننده در یوتوب دارد.  ۱۰ میلیون دنبال‌کننده‌ی اینستاگرام و ۲.۸ میلیون فالوئر توییتر را به این طرفداران - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اضافه کنید.

در مقایسه این دو برادر باید گفت که جیک به شدت جنجالی‌تر و پرسروصداتر فعالیت می کند. او مرتباً با همسایگان و اطرافیان خود در حال درگیر شدن است که این درگیری‌ها یک بار موجب شد که وی از شرکت معروف دیزنی اخراج شود.

این دو برادر حتی با یکدیگر هم کنار نمی‌آیند. درگیری و رقابت این دو برادر سوژه‌ی دعواهای طرفدارانشان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در اینترنت شده است.

او چهر‌ه‌ی کمپین‌های تبلیغاتی برند‌های معروفی استتعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

پس از شهرت ناگهانی، برند‌های مختلفی سراغ لوگان آمدند و کمپین‌های تبلیغاتی زیادی سعی کردند با استفاده از او، توجه مخاطبان اینترنتی و نوجوان را به خود جلب کنند.

پل اکنون چهره‌ی تبلیغاتی برندهای دانکن دونات (مشهورترین برند پیراشکی آمریکا) و پپسی است. با اینکه این برند‌‌ها درآمد بسیار زیادی به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حساب پل ریخته‌اند اما او معتقد است که این مبالغ در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برابر ارزش واقعی او  بسیار ناچیز است.

وی چند کسب‌وکار دیگر نیز داردتعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

او به غیر از پروفایل‌های شبکه های اجتماعی خود، فعالیت‌های کاری دیگری نیز دارد. لوگان پس از کنار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گذاشتن تحصیلات دانشگاهی، برند البسه‌ی مخصوص خود را تاسیس نمود که به لباس‌های راحت با رنگ روشن اختصاص دارد. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - او حتی سعی کرده به دنیای موسیقی هم وارد شود، ویدیوی وی طی دو ماه ۳۴ میلیون بازدید خورده که باعث شده پل به انتشار ترک‌های دیگری نیز بپردازد.

رویای ستاره شدن در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هالیوود را در ذهن خود می‌پروراند

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

با استناد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به حرف‌های پدر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لوگان، وی علاقه دارد به ویل اسمیتی سفید پوست تبدیل شود. (جدای از اظهارنظرهای نژادپرستانه) او آرزو دارد تا با بازی در فیلم‌های کمدی و اکشن، سبک به خصوص خود را وارد هالیوود کرده و به ستاره‌ای صاحب سبک تبدیل شود.

وی که تجربه بازی در نقش‌های کوتاه در سریا‌ل‌های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - معروفی را دارد، سال گذشته نقش اول فیلمی به تهیه کنندگی یوتوب بود که از نظر منتقدان، فیلم بسیار به هم ریخته و سطح پایینی بوده است.

این اولین باری نیست که او جنجال آفرینی می‌کندتعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

مشهور شدن دردسر‌های خاص خود را دارد، همه این‌ مطلب را می دانند.

لوگان پل چندین بار در توییت‌های مختلف به سیاه‌پوستان و زردپوستان توهین‌های زننده‌ای کرده است. او اغلب زردپوستان را با لغت «دختر و پسر‌های کوچولوی آسیایی» خوانده که این مهم، شوخی‌هایش در جنگل خودکشی ژاپن را زننده‌تر از همیشه جلوه‌ داده است. البته پل همواره سعی کرده با عذرخواهی، جو منفی بوجود آمده را کنترل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone