🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43866.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ با شکست اپل و سونی در صدر جدول «1000 برند برتر آسیا» قرار گرفت

کمپانی سامسونگ از زمان تاسیس اش در سال 1938، به موفقیت های شگرفی در زمینه تبلیغاتی دست یافته و توانسته علاوه بر جلب اعتماد عمیق مشتریان، در حوزه های مختلف به بازیگر شماره یک تبدیل ...

کمپانی سامسونگ از زمان تاسیس اش در سال 1938، به موفقیت های شگرفی در زمینه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تبلیغاتی دست یافته و توانسته علاوه بر جلب اعتماد عمیق مشتریان، در حوزه های مختلف به بازیگر شماره - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یک تبدیل شود. در همین حال، به نظر می - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رسد که حوادث مربوط به گلکسی نوت 7 نیز آسیبی طولانی مدت به این اعتماد مشتریان وارد نکرده و بنابر گزارش Campaign Asia-Pacific، «رفتار شفافانه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و سرعت عمل» سامسونگ در رسیدگی به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مشکلات گلکسی نوت 7، به این کمپانی کمک کرده تا یکبار دیگر در صدر جدول «1000 برند برتر آسیا» قرار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گیرد.

در گزارش سالانه این موسسه، «استنباط» مصرف کنندگان مورد بررسی قرار گرفته و طی نظرسنجی های گوناگونی که که طی بازه زمانی 12 روزه در 13 بازار آسیا از جمله استرالیا، چین، هند، ژاپن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و کره جنوبی به انجام رسیده اند، سامسونگ توانسته این لقب ارزشمند را مال خود کند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

موسسه Nielsen صحت و دقت این اطلاعات را تایید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرده و می گوید که با جمع آوری پاسخ هزاران نفر به دو پرسش ساده به دست آمده اند. در 17 دسته بندی مختلف، از مشتریان خواسته شده بگویند «بهترین برندی که به ذهنتان می رسد چیست و کدام برند دومین برند برتر در همان دسته بندی است؟»

برای ششمین سال پیاپی، سامسونگ رده نخست را مال خود و اپل و سونی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را مجبور به قناعت به جایگاه دوم و سوم کرده است. گفتنی است که برند پلی استیشن در این نظرسنجی، برندی جدا از سونی به حساب آمده و از جایگاه 19 ام سال - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گذشته، به جایگاه 23 ام طی گزارش جدید رسیده است. در همین حال، ال جی هم پایین تر از پاناسونیک در جایگاه ششم قرار دارد اما به مراتب از گوگل در جایگاه 13 ام بالاتر است.

از دیگر برندهای مطرحی که راه خود را به لیست 100 برند برتر آسیا باز کرده اند می توان به توشیبا (18)، مایکروسافت (24)، فیسبوک (26)، پی پال (39)، آمازون (43)، لنوو (80) و اینتل (93) اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone