🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19040.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

چیپ‌های ۳ نانومتری اینتل را احتمالا TSMC در ۲۰۲۲ تولید می‌کند

مدت‌هاست اینتل با مشکلاتی در زمینه تولید پردازنده‌های خود دست و پنجه نرم می‌کند و به موفقیت بزرگی در این زمینه دست پیدا نکرده. حالا که مدیرعامل این غول فناوری تغییر کرده و می‌خواهد آن ...

مدت‌هاست اینتل با مشکلاتی در زمینه تولید پردازنده‌های خود دست و پنجه نرم می‌کند و به موفقیت بزرگی در این زمینه دست پیدا نکرده. حالا که مدیرعامل این غول فناوری تغییر کرده و می‌خواهد آن را به دوران اوجش بازگرداند، تولید برخی از تراشه‌های آن به کمپانی‌های دیگر واگذار می‌شود. ظاهرا TSMC - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان - وظیفه ساخت چیپ‌های ۳ نانومتری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان - این کمپانی را برعهده می‌گیرد.

طبق گزارشی جدید، اینتل با یک قرارداد شرکت TSMC را مسئول تولید چیپ‌های ۳ نانومتری خود کرده. ظاهرا این تراشه‌های ۳ نانومتری در نیمه دوم سال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان - ۲۰۲۲ به تولید انبوه می‌رسند و در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد، اینتل به دومین مشتری بزرگ چیپ‌های ۳ نانومتری TSMC پس از اپل تبدیل می‌شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان

در گذشته چندین گزارش درباره برون‌سپاری ساخت تراشه‌های اینتل منتشر شده بود که از امکان تولید بهترین آن‌ها توسط کمپانی‌های سامسونگ و TSMC خبر می‌داد. حالا گزارش اخیر از دستیابی اینتل و TSMC به یک توافق خبر می‌دهد، البته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان - این غول آمریکایی هنوز در مراحل اولیه مذاکره با سامسونگ قرار دارد و شاید کره‌ای هم در تولید چیپ‌های آن نقش داشته باشند.

اینتل نامی بزرگ در بازار ۴ تریلیون دلاری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان - نیمه‌رساناها محسوب می‌شود که ارزش بازاری نزدیک به ۲۳۰ میلیارد دلار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان - دارد. این کمپانی آمریکایی در سال‌های اخیر نتوانسته عملکرد مناسبی از خود نشان دهد و در مقایسه با رقبای اصلی‌اش یعنی سامسونگ و TSMC در زمینه ساخت تراشه‌ها پیشرفت چندانی نداشته. بنابراین شاید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان - برای پیشرفت شروع به همکاری با رقبای خود کند.

اینتل با رقابت سنگینی از سوی AMD و انویدیا روبه‌رو شده. AMD به تازگی شرکت «زایلینکس» را با پرداخت مبلغ ۳۵ میلیارد دلار تصاحب کرده که به پیشرفت آن کمک می‌کند، البته این کمپانی با پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ برای دسکتاپ و لپ‌تاپ‌ها، در حال افزایش سهم خود در بازار است. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر اسالم استان گیلان - در کنار AMD، انویدیا هم با تصاحب ۴۰ میلیارد دلاری ARM، خود را بیش از پیش برای رقابت آماده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone