تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13373.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات و قیمت گلکسی A52 سامسونگ: احتمال عرضه در ماه آینده میلادی

سامسونگ به زودی از گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی خواهد کرد و حالا شاهد افشای مشخصات و تاریخ عرضه به همراه قیمت نسخه 4G و 5G گلکسی A52 هستیم. سامسونگ می‌خواهد جدیدترین اعضای ...

سامسونگ به زودی از گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - A72 رونمایی خواهد کرد و حالا شاهد افشای مشخصات و تاریخ عرضه به همراه قیمت نسخه 4G و 5G گلکسی A52 هستیم.

سامسونگ می‌خواهد جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A را با قابلیت‌های جدیدی وارد بازار کند. یکی از این محصولات به نام گلکسی A52 در نسخه‌های 4G با شماره مدل SM-A525F و 5G با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - شماره مدل SM-A526B وارد بازار می‌شود که تفاوت اصلی آن‌ها، چیپست خواهد بود.

گزارشی جدید قیمت نسخه‌های 4G و 5G این دستگاه را افشا کرده. گلکسی A52 در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - رنگ‌های سفید، آبی، مشکی و بنفش با قیمت‌های زیر وارد بازار می‌شود:

  • نسخه 4G مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۴۹ یورو
  • نسخه 5G مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - حافظه داخلی: ۴۴۹ یورو

این گوشی سامسونگ در نسخه مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم وارد بازار می‌شود که به احتمال زیاد نسبت به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - نسخه پایه، ۵۰ یورو قیمت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - بالاتری خواهد داشت. انتظار می‌رود این دستگاه در نسخه‌های مختلف - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - ماه آینده میلادی یعنی اواسط ماه مارس وارد بازار شوند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل

گلکسی A52 به نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد مجهز می‌شود که در مرکز آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. رفرش ریت صفحه نمایش این دستگاه در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - نسخه 4G به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - ۹۰ هرتز و در نسخه 5G به ۱۲۰ هرتز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌رسد.

تفاوت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - اصلی این محصولات مربوط به چیپست آن‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌شود. در حالی که سامسونگ نسخه 5G را به چیپ اسنپدراگون 750G مجهز می‌کند، مدل 4G از پردازنده نه‌چندان قدرتمند اسنپدراگون 720G بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می‌شود که سنسور اصلی آن ۶۴ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - مگاپیکسلی خواهد بود. کره‌ای‌ها این محصول را به دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق مجهز می‌کنند. در جلوی این دستگاه هم یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

گلکسی A52 از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - One UI 3.1 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردبیل استان اردبیل - بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone