تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20422.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا با فناوری OpenRAN در پی جایگزینی تجهیزات 5G هواوی است

دولت ایالات متحده آمریکا به منظور جایگزینی تجهیزات هواوی در زیرساخت‌ شبکه 5G این کشور، در حال آزمایش فناوری جدیدی است که اتصال سخت افزار شبکه شرکت‌های مختلف با یکدیگر به کمک نرم افزار را ...

دولت ایالات متحده آمریکا به منظور جایگزینی تجهیزات هواوی در زیرساخت‌ شبکه 5G این کشور، در حال آزمایش فناوری جدیدی است که اتصال سخت افزار شبکه شرکت‌های مختلف با یکدیگر به کمک نرم افزار را ممکن می‌کند.

به گزارش واشنگتن پست، دولت آمریکا در حال آزمایش فناوری جدیدی به نام «OpenRAN» است که به این کشور اجازه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - می‌دهد با استفاده از نرم افزار، تجهیزات شبکه شرکت‌های مختلف را به یکدیگر متصل کند. از آنجا که در این روش اپراتورها می‌توانند تجهیزات شبکه مورد نیاز را از تأمین کنندگان مختلف خریداری کنند، هزینه تمام شده برای آن‌ها بسیار کمتر از خرید پکیج کامل نرم افزار و سخت افزار از شرکت‌هایی مثل هواوی، نوکیا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - و اریکسون خواهد بود.

پنتاگون - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - فناوری OpenRAN را «آینده» توصیف کرده و با تخصیص بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری برای توسعه شبکه 5G، در تلاش است تا شرکت‌های آمریکایی را به توسعه آن تشویق کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران

شبکه‌های بیسیم با استفاده از دکل‌های مخابراتی صدا و داده را از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - طریق اموج رادیویی به دیوایس‌ها رسانده و ارتباط بین آن‌ها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - و برقراری اینترنت را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - امکان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - پذیر می‌کنند. هدف فناوری OpenRAN انجام این قبیل کارها به کمک نرم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - افزار است - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - تا از وابستگی به سخت افزار و در نتیجه شرکت‌های فروشنده آن‌ها مثل هواوی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - کاسته شود.

«Andre Fuetsch»، مدیر ارشد فناوری شرکت AT&T و رییس گروه بررسی کننده فناوری OpenRAN - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - می‌گوید چندین شرکت بزرگ فناوری از جمله AT&T در حال آزمایش - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - فناوری مذکور در شبکه‌های خود هستند. اپراتور O2 بریتانیا سال جاری میلادی شبکه مبتنی بر فناوری OpenRAN را در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - جنوب شرقی لندن راه اندازی خواهد کرد و اپراتور دیگر بریتانیا یعنی Vodafone نیز به فکر استفاده از این فناوری در شبکه‌های اروپایی خود است.

نوکیا می‌گوید از تحقیقات بیشتر در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جویبار استان مازندران - مورد این تکنولوژی پشتیبانی می‌کند تا از «امنیت، قابل اطمینان بودن و عملکرد» آن برای شرکت‌های مخابراتی اطمینان حاصل شود. مدیرعامل اریکسون نیز نسبت به استفاده از فناوری OpenRAN تمایل نشان داده است. هواوی با اشاره به اینکه از نوآوری استقبال می‌کند، گفت که مطمئن نیست «فناوری‌هایی از این قبیل جوابگوی نیازهای اپراتورها باشند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone