تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33030.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سلفی هایی که آدم می کشند؛ بررسی آمار مرگ و میر ناشی از سلفی در دنیا

در سال های اخیر با پیشرفت تلفن های همراه و گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی، پدیده ای به نام «سلفی» شدیداً فراگیر شده به طوری که پیر و جوان، گوشی در دست (یا حتی ...

در سال های اخیر با پیشرفت تلفن های همراه و گسترش استفاده از شبکه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های اجتماعی، پدیده ای به نام «سلفی» شدیداً فراگیر شده به طوری که پیر و جوان، گوشی در دست (یا حتی با استفاده از چوبدستی هایی به نام مونوپاد) در حال عکس انداختن از خود و محیط اطراف هستند.

اما یکی از معضلات به وجود آمده، مرگ و میرهای ناشی از سلفی است که به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دلیل عدم تمرکز حواس کاربران، به خصوص در اماکن پر خطری مانند لبه پرتگاه یا مسیر عبور و مرور - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وسایل نقلیه، رخ می دهند.

بین سال های 2011 تا 2017 میلادی خبر 259 مرگ ناشی از سلفی در دنیا منتشر شده است

بر اساس آمار، در بازه زمانی بین سال های 2011 تا 2017 میلادی، رسانه های انگلیسی زبان دنیا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خبر 259 مرگ ناشی از سلفی را منتشر کرده اند که مربوط به 137 اتفاق مختلف بوده است. در این آمار مواردی مانند غرق شدن، پرت شدن از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ارتفاع، تصادف با وسایل نقلیه، حمله حیوانات، برق گرفتگی و برخورد گلوله، به عنوان عامل مرگ مطرح - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده که در این بین، غرق شدگی با 70 مورد بالاترین رقم را به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید که بر اساس آمار مذکور، کشور هند بیشترین تعداد مرگ و میر بر اثر سلفی را داشته و پس از آن روسیه، آمریکا و پاکستان در رتبه های بعدی قرار دارند. در ضمن تنها 17 مورد از مرگ های ناشی از سلفی مربوط به افراد بالای 40 سال بوده و بیشترین آمار به کاربران 10 تا 29 ساله مربوط می شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

همچنین سه چهارم از کشته شدگان پسران و مردانی بودند که طبق گزارش، به انجام کارهای پرخطر و ریسکی که به نوعی «مردانه» محسوب می شوند، پرداخته و جان خود را از دست داده اند.

در این بین یکی از راهکارهای کاهش مرگ و میر ناشی از سلفی، گسترش محدوده های «سلفی ممنوع» است که البته به گزارش گاردین در صورت عدم حضور مأموران امنیتی، به راحتی توسط - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کاربران نادیده گرفته می - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شوند. راه دیگر حصارکشی و جلوگیری از دسترسی افراد به اماکن پرخطر است که می تواند تا حدودی مؤثر باشد.

با این وجود اماکن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خطرناک بسیاری در سراسر دنیا وجود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دارد که سلفی گرفتن در آنها می تواند به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قیمت جان کاربر تمام شود و مسلماً حصارکشی دور تمام این اماکن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یا استخدام مأمورانی برای جلوگیری از ثبت سلفی امکان پذیر نخواهد بود.

به همین - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خاطر پیشنهاد می کنیم با توجه به آمار بالای مرگ و میر ناشی از سلفی که مسلماً بسیار بیشتر از 259 مورد بوده و هر سال نیز نسبت به قبل بیشتر می شود، خود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به اصول ایمنی اهمیت دهید و از به خطر انداختن جانتان برای دریافت چند لایک بیشتر در شبکه های اجتماعی صرف - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نظر کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone