🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35944.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مشکلات دوربین اصلی آیفون ۱۰، در برخی مدل ها Face ID را از کار می اندازد

هفته گذشته خبرهایی در رابطه با مشکل میکروفون آیفون ۷ منتشر شد و حالا سند دیگری درز کرده که از مشکل Face ID در برخی مدل های آیفون ۱۰ خبر می دهد. باگ قبلی در آیفون ...

هفته گذشته خبرهایی در رابطه با مشکل میکروفون آیفون ۷ منتشر شد و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - حالا سند دیگری درز کرده که از مشکل Face ID در برخی مدل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - های آیفون ۱۰ خبر می دهد.

باگ قبلی در آیفون های ۷ با iOS 11.3 یا نسخه های بعدی باعث می شد کلید اسپیکر مکالمه حین تماس صوتی یا تصویری غیر فعال شود و اپل از نمایندگی ها خواسته بود حتی موبایل های خارج از گارانتی را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - نیز تعمیر کنند.

هنوز یک هفته از ماجرا نگذشته که سند جدیدی از این کمپانی منتشر شده و در آن جزئیات مشکل سیستم شناسایی چهره آیفون ۱۰ و راه حل آن شرح داده شده است.

ظاهرا مشکل Face ID به دوربین اصلی موبایل ارتباط - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - پیدا می کند چرا که اپل در گام اول به تکنسین ها توصیه کرده به منظور تشخیص امکان رفع مشکل با تعمیر دوربین اصلی، تست عیب یابی را اجرا کنند. اگر این مرحله جواب ندهد نمایندگی در صورت تمایل کاربر آیفون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - ۱۰ را با دستگاهی جدید تعویض خواهد کرد. تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلاناگرچه تعمیر دوربین اصلی برای رفع مشکل سیستم شناسایی چهره کمی عجیب به نظر می رسد اما پیش از این برخی کاربران آیفون ۱۰ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - در فروم های مختلف مدعی شده بودند که همزمان با ایجاد مشکل در دوربین اصلی، قابلیت Face ID نیز با مشکل مواجه می شود.

بر این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - اساس به جز ویژگی هایی نظیر تصویربرداری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - پانوراما، اسلوموشن و تایم لپس بقیه قابلیت ها غیرفعال شده و در صورت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - تلاش برای استفاده از سیستم شناسایی چهره پیام «Face ID در دسترس نیست، بعدا تلاش کنید» نمایش داده می شود.

از رابطه بین این دو بخش اطلاعات رسمی ارائه نشده اما کاربران در «ردیت» مدعی شده اند یکی از کارکنان Genius Bar وجود اتصال بین دوربین True Depth و لنز تله فوتو را تایید کرده است.

تماشا کنید: طرح مفهومی آیفون 10 پلاس طلایی سال 2018 منتشر شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زادمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام خوبید؟ سایت ***** لباسشویی جنرال الکتریک 4155 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر تورج نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
به نظر من خدمات شرکت تعمیرچی در شعبه رودسر واقعا عالیه. من همین الان لباسشویی جنرال الکتریک GWM8024 رو تعمیر کردم و خیلی راضیم. کارشون تمیز و سریع بوده و به صورت حرفه‌ای با من برخورد کردن. خیلی خوب بود که اونها در منزل من تعمیر کردن و هیچ مشکلی وجود نداشت. به همه دوستانم توصیه میکنم که اگر مشکلی با دستگاه خودشون دارند، حتما با شرکت تعمیرچی تماس بگیرند. ممنونم از تیم تعمیرچی که به من کمک کردن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone