🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  4. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15890.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

امبرائر، سومین تولیدکننده بزرگ هواپیما در جهان قربانی حمله باج‌افزاری شد

شرکت برزیلی «امبرائر» که پس از بوئینگ و ایرباس بزرگ‌ترین تولیدکننده هواپیماهای غیرنظامی در جهان به شمار می‌رود، قربانی حمله باج افزاری شد. امبرائر (Embraer) ماه گذشته هدف حمله باج افزاری قرار گرفت و فایل‌های ...

شرکت برزیلی «امبرائر» که پس از بوئینگ و ایرباس بزرگ‌ترین تولیدکننده هواپیماهای غیرنظامی در جهان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - به شمار می‌رود، قربانی حمله باج افزاری شد.

امبرائر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - (Embraer) ماه گذشته هدف حمله باج افزاری قرار گرفت و فایل‌های برخی از سیستم‌های آن به سرقت رفت. این شرکت به جای مذاکره با هکرها و پرداخت پول، سیستم‌ها را به کمک فایل‌های پشتیبان بازیابی کرد و هکرها در تلافی این اقدام برخی از فایل‌های حساس شرکت را در وب سایتی متعلق به گروه باج افزاری RansomExx در دارک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - وب منتشر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - کردند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان

فایل‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - شامل اطلاعات کارمندان، قراردادهای کاری، تصاویر شبیه سازهای پرواز، سورس کدها و فایل‌های دیگر می‌شوند و صحت آنها توسط ZDNet تأیید شده است. امبرائر هفته گذشته با انتشار بیانیه مطبوعاتی حمله سایبری را تأیید کرد، ولی به ماهیت باج افزاری حمله و سرقت فایل‌ها اشاره‌ای نکرد. این هواپیماساز برزیلی اعلام - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - کرد هکرها تنها «به بخش کوچکی» از شبکه این شرکت دسترسی پیدا کرده‌اند و حمله تنها سبب مختل شدن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - موقتی «برخی از عملیات‌ها» - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - شده است.

گروه‌های باج افزاری مثل RansomEXX با انتشار عمومی بخشی از فایل‌های سرقتی، قربانی را برای پرداخت مبلغ باج تحت فشار قرار می‌دهند. هکرها حین مذاکره با قربانی به او هشدار می‌دهند که در صورت عدم همکاری تمام اطلاعات سرقتی را در اینترنت منتشر می‌کنند که تبعات سنگینی برای شرکت‌ها مثل فاش شدن اسرار و جریمه توسط سازمان‌ها و نهادهای قانونگذار را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone