🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15888.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل اشتراک‌گذاری خریدهای درون برنامه‌ای با اعضای خانواده را ممکن کرد

اپل اخیرا اعلام کرده که کاربران می‌توانند اشتراک‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای را بین اعضای خانواده به اشتراک بگذارند، البته توسعه‌دهندگان باید چنین قابلیتی را فعال کرده باشند. در حالی که با این ویژگی نمی‌توانید ...

اپل اخیرا اعلام کرده که کاربران می‌توانند اشتراک‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای را بین اعضای خانواده به اشتراک بگذارند، البته توسعه‌دهندگان باید چنین قابلیتی را فعال کرده باشند.

در حالی که با این ویژگی نمی‌توانید سکه‌ها یا الماس‌هایی که در بازی‌ها می‌خرید را با اعضای خانواده به اشتراک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - بگذارید و خود شخصا باید از آن‌ها استفاده کنید، اگر یک برنامه را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - به نسخه پرو یا بدون تبلیغات ارتقا دهید، می‌تواند برای حضور در برنامه جدید Family Sharing واجد شرایط باشد.

اپل این تغییر را همراه با سیستم عامل مک او اس بیگ سور در ماه ژوئن اعلام کرد، اما حالا پس از چندین ماه چنین امکانی را برای توسعه‌دهندگان فراهم کرده است. توسعه‌دهندگان با فعالسازی گزینه‌ای در برنامه‌های خود اشتراک‌گذاری اشتراک‌ها و خریدها را ممکن می‌کنند.

توسعه‌دهندگان باید چنین امکانی را برای کاربران فراهم کنند، بنابراین احتمالا عرضه گسترده این ویژگی چندین هفته طول می‌کشد. برای مثال در حال حاضر برنامه ردیابی کالری «FoodNoms» به چنین قابلیتی مجهز شده و البته اپلیکیشن «Ulysses» از پشتیبانی از این ویژگی خبر داده است.

اگر کاربری اشتراک یک برنامه را خریداری کرده باشد و بخواهد آن را در اختیار اعضای خانواده خود - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - قرار دهد، باید وجود چنین ویژگی را بررسی کند. برای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - چنین کاری باید به بخش تنظیمات مراجعه و نام خود را انتخاب کرد. اینجا باید روی گزینه «Subscriptions» ضربه زد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان

در بالای این صفحه گزینه‌ای به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - نام «Share New Subscriptions» به چشم می‌خورد که به صورت خودکار امکان دسترسی اعضای خانواده به اشتراک‌های واجد شرایط را فراهم می‌کند. با غیرفعال کردن این گزینه، اشتراک‌های شما در اختیار افراد قرار نمی‌گیرند.

در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - پایین این گزینه فهرستی از اشتراک‌های کنونی شما به چشم می‌خورد. روی یکی از آن‌ها ضربه بزنید تا به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - صفحه ویرایش اشتراک خود بروید. اگر توسعه‌دهنده بخواهد شما آن را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید، در این صفحه گزینه‌ای برای آن وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان

این فرایند برای اپ‌هایی که تنها به یکبار پرداخت هزینه نیاز دارند، متفاوت است. برای مثال برای دسترسی به نسخه پرو برنامه «Working Copy» اعضای خانواده باید به اپ استور رفته، روی حساب خود ضربه بزنند و به بخش «Purchased» بروند. در اینجا باید عضو خانواده که این برنامه را خریداری کرده، انتخاب کنند. در نهایت باید از همان صفحه برنامه را دانلود کنند. با توجه به اپ، شاید نیاز به لمس دکمه بازیابی خریدها باشد.

انتظار می‌رود در هفته‌ها و حتی ماه‌های آینده اپلیکیشن‌های موجود در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - اپ استور به چنین ویژگی مجهز شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر اطراف مسکن مهر سنقر طرح تعویض تلویزیون هایسنس قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در مسکن مهر شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone