🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23208.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوپرو هیرو بلک ۸ معرفی شد؛ باتری قوی‌تر و لرزشگیر بهبود یافته

گوپرو هیرو بلک ۸ جدیدترین دوربین ورزشی کمپانی کالیفرنیایی است که با هدف بهبود‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نسل قبلی به بازار عرضه می شود. مهمترین تغییرات ظاهری این اکشن کم را می‌توان در بیرون زدگی ...

گوپرو هیرو بلک ۸ جدیدترین دوربین ورزشی کمپانی کالیفرنیایی است که با هدف بهبود‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نسل قبلی به بازار عرضه می شود.

مهمترین تغییرات ظاهری این اکشن کم را می‌توان در بیرون زدگی کمتر لنز این دوربین نسبت به نسل قبلی آن دانست و همچنین برای اتصال گوپرو هیرو بلک ۸ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - به اکسسوری‌های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - این شرکت، دیگر نیازی به تبدیل یا کیس خاصی ندارید. این دوربین ابزار مربوط به اتصال را در خودش جای داده است و زمانی که بخواهید آن را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - به پایه متصل کنید، به راحتی از بدنه بیرون می‌آید.

کیفیت‌ تصویربرداری در این دوربین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - ورزشی نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. گوپرو هیرو بلک ۸ می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. همچنین به لطف لرزشگیر حرفه‌ای این کمپانی، می‌توانید ویدیو‌های بدون - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - لرزش با کیفیتی بگیرید. شیشه محافظ لنز این دوربین نیز دو برابر سخت‌تر شده است و به گفته گوپرو، احتیاجی به تعویض آن نخواهید داشت.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان

باتری استفاده شده در این دوربین ورزشی نیز تقویت شده است. با وجود این که این اکشن کم از همان ظرفیت باتری نسل قبل خود برخوردار است، اما شارژدهی بیشتری دارد. گوپرو از استفاده نرم‌افزار حرفه‌ای در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - این دوربین نیز غافل نشده است و ویژگی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - HyperSmooth خود را بهبود داده است. همچنین کاربران می‌توانند با انتخاب حالت بوست مود، لرزشگیر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - گوپرو هیرو بلک ۸ را بیش از پیش به کار بگیرند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - تا کمترین میزان لرزش را حس کنند.

این دوربین همچنین می‌تواند با نرخ ۱۰۰ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - مگابیت بر ثانیه فیلم‌برداری کند که در نوع خود اولین حساب می‌شود. همچنین قابلیت فیلم‌برداری صحنه آهسته با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن ۱۰۸۰ نیز در این دوربین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - تعبیه شده است.

گوپرو - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - قرار است هیرو بلک ۸ را با قیمت ۴۰۰ دلاری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - به بازار عرضه کند. همچنین هیرو بلک ۷ با ۱۰۰ دلار کاهش قیمت مواجه شده است و هیرو وایت ۷ هم دیگر تولید نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone