🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: با باز شدن آب گرم و رد شدن جریان آب از داخل فلومتر مدار قطعه بسته می‌شود و پکیج وارد مراحل بعد می شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: چرا نور و آتش پیلوت خارج می شود؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23228.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شاتل موبایل با شماره‌‌های رند و رنج جدید وارد بازار شد

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری 3G و 4G، رنج جدید شماره‌های رُند خود را به شیوه‌ای نوین و بدون نیاز به شرکت در فرآیند مزایده، در اختیار متقاضیان قرار ...

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری 3G و 4G، رنج جدید شماره‌های رُند خود را به شیوه‌ای نوین و بدون نیاز به شرکت در فرآیند مزایده، در اختیار متقاضیان قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، امکان خرید رنج جدید شماره‌های رُند این اپراتور با پیش‌شماره جدید ٠٩٩٨١۴، در سه دسته‌بندی شماره‌های یک ستاره، شماره‌های - تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دو ستاره و‌ شماره‌های سه ستاره فراهم شده است. این شماره‌ها، با قابلیت انتخاب شماره رند از میان هزاران گزینه موجود، همراه - تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با بسته‌های یک‌ماهه و از طریق فروش - تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل، فروش تلفنی از طریق تماس با ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠، ارسال حرف R از طریق پیامک به شماره ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠ و همچنین فروش حضوری در بیش از ۱۳۰۰ نمایندگی شاتل موبایل در سراسر کشور، ارائه می‌شوند.

بر اساس این گزارش، شاتل موبایل پیش از این شماره‌های رند یک تا سه ستاره خود را در رنج‌های ٠٩٩٨١٠، ٠٩٩٨١١ و ٠٩٩٨١٢ به بازار عرضه کرده بود و حالا با عرضه رنج ٠٩٩٨١۴ شماره‌های رند جدیدتری به این سبد افزوده است.

تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بنابر اعلام این اپراتور تلفن همراه، شماره‌های رند یک ستاره با قیمت - تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ۶۰ هزار تومان، شماره‌های رند و مرتب دو ستاره با قیمت ١۰۰ هزار تومان و شماره‌های رند سه ستاره با قیمت - تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ۱۵۰ هزار تومان همراه با بسته‌ی آغازینی شامل اینترنت همراه یک‌ماهه، دقایق مکالمه و پیامک برون‌شبکه، مکالمه و پیامک نامحدود درون‌شبکه و یک‌ماه، اشتراک سرویس فیلم و سریال - تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نماوا در شرایطی برابر و بدون نیاز به مزایده به متقاضیان عرضه می‌شوند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب و خرید شماره‌های رُند و مرتب شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره - تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند یا به وب سایت رسمی این - تعمیرات پکیج بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اپراتور و یا نمایندگی‌های شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه نمایند.
فهرست نشانی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سیم‌‍‌کارت‌های شاتل موبایل از طریق وبسایت و یا تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠ قابل دریافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone