🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23210.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بنیان گذار کافه‌ بازار ۱۰ درصد از سهام استارت‌آپ «پیاده» را خریداری کرد

استارتاپ پیاده که در زمینه معرفی جاذبه‌های شهری فعالیت دارد، توانست مبلغ ۱ میلیارد تومان سرمایه را جذب کند. حسام آرمندهی، مؤسس کافه بازار، به صورت شخصی این سرمایه گذاری را بر روی پیاده انجام ...

استارتاپ پیاده که در زمینه معرفی جاذبه‌های شهری فعالیت دارد، توانست مبلغ ۱ میلیارد تومان سرمایه را جذب کند. حسام آرمندهی، مؤسس - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کافه بازار، به صورت شخصی این سرمایه گذاری را بر روی پیاده انجام داده و در ازای آن میزان ۱۰ درصد از سهام پیاده را در اختیار گرفته است.

پیاده که تا چندی پیش تنها به معرفی جاذبه‌های شهری می‌پرداخت، با تغییر استراتژی پلتفرم خود را به مارکت‌پلیسی برای تفریح و سرگرمی تبدیل کرد و به نظر می‌رسد همین تغییر استراتژی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نگاه سرمایه‌گذاران را به این مجموعه جلب کرده است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان

«لنا وفایی» بنیانگذار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استارت‌آپ پیاده در گفتگو - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با دیجیاتو ضمن تاکید بر اینکه پیاده همچنان به دنبال جذب سرمایه‌گذار است، توضیح داد که این استارت‌آپ پیش از این به دنبال معرفی پتانسیل‌های شهری و مکان‌های تفریحی برای کاربران برای ایجاد رابطه مثبت شهروندان با شهر بوده و تنها بر کیفیت تاکید داشته است. به همین دلیل نیز همکاری در فضای B2B بسیار محدود و تنها راه درآمدزایی تبلیغات در سطح محدود بوده است:

«در نتیجه اقدام به بازبینی کردیم و از شهروندان فعال و خلاق که سرگرمی‌ها، آموزش‌ها و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یا تورهای گردشگری برگزار می‌کردند درخواست کردیم تا سناریو تفریحی خود را در پیاده با دیگران به اشتراک بگذارند تا تفریحات و سرگرمی‌های جدید‌تری جز کافه‌ها و رستوران‌ها به شهروندان معرفی شود. این موضوع ۶ ماه مورد آزمون و خطا قرار گرفت. در نتیجه نیز انتهای آبان ماه پیاده به صورت کامل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به مارکت پلیس تفریح - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و سرگرمی تبدیل خواهد شد.»

برای آشنایی بیشتر با «پیاده» مطلب معرفی این استارتاپ در دیجیاتو را می‌توانید مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone