🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23224.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

چیپلت 7 نانومتری TSMC و ARM با سرعت 4 گیگاهرتز رونمایی شد

شرکت های ARM و TSMC با همکاری یکدیگر موفق شده اند دو پردازنده 4 هسته ای کورتکس A72 را با هم ترکیب کرده و به فرکانس 4 گیگاهرتز برسند. این پروژه‌ی اثبات امکان پذیری، خبر از قابلیت ...

شرکت های ARM و TSMC با همکاری یکدیگر موفق شده اند دو پردازنده 4 هسته ای کورتکس A72 را با هم ترکیب کرده و به فرکانس 4 گیگاهرتز برسند. این پروژه‌ی اثبات امکان پذیری، خبر از قابلیت های بالقوه تکنولوژی های دو کمپانی برای کاربردهای محاسباتی با کارایی بالا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مازندران استان مازندران - می دهد.

تولید چیپ های بزرگ و با بازدهی مناسب، پیچیده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مازندران استان مازندران - و هزینه بر است. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان چیپ ها به ساخت بر مبنای طراحی «چیپلت» روی آورده اند؛ روشی که بر چندین سطح کوچکتر اما بهینه شده برای کاربردهای خاص متکی است. سطوح کوچکتر بازدهی مناسب تری هم دارند و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مازندران استان مازندران - نیازمند ارتباط با هم با استفاده از پهنای - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مازندران استان مازندران - باند بالا، تأخیر پایین و مصرف کم به واسطه ارتباطات بین چیپلتی هستند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مازندران استان مازندران

در اثبات امکان پذیری پروژه که با همکاری ARM و TSMC انجام شد از پردازنده هایی استفاده شد که در چیپست های موبایل با فرکانس کمتر از 2 گیگاهرتز کار می کنند اما این هسته های کورتکس A72 به سرعت 4 گیگاهرتز دست پیدا کردند. هر یک از هسته ها از 512 کیلوبایت کش - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مازندران استان مازندران - بهره می برند و هر پردازنده هم 3 مگابایت کش لایه 3 مشترک بین تمام هسته ها دارد.

دو پردازنده از طریق گذرگاه با معماری LIPINCON شرکت TSMC به هم متصل شدند که امکان تبادل داده با سرعت 8 گیگا ترنسفر بر ثانیه را فراهم می کند. این گذرگاه تنها با ولتاژ 0.3 ولت کار می کند و قادر است پهنای باند 320 گیگابایت بر ثانیه را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مازندران استان مازندران - ارائه دهد. بهینگی انرژی LIPINCON به میزان - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مازندران استان مازندران - 0.56 پیکوژول به ازای هر بیت اعلام شده. برای مقایسه باید گفت که این میزان در تکنولوژی non-interposer Infinity Fabric شرکت AMD در حدود 2 پیکو ژول به ازای بیت است. اینتل اما ادعا می کند با تکنولوژی EMIB به عدد 0.3 و با تکنولوژی MDIO به 0.5 رسیده است.

چیپ جدید قرار نیست به صورت تولید انبوه برسد یا روانه بازار شود اما خبر از تکنولوژی می دهد که می تواند در آینده کاربردی باشد و طراحی چیپلت های پیشرفته برای کاربردهای خاص را ممکن کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone