🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  2. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23216.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

چرا مایکروسافت باید در سرفیس از پردازنده ARM استفاده کند؟

در میان تمام خبرها و گمانه زنی های مربوط به رویداد مایکروسافت عرضه لپ تاپی با پردازنده ARM بیش از همه توجهات را به خود جلب کرده است. گذار از پردازنده های کنونی به معماری ARM مزایای ...

در میان تمام خبرها و گمانه زنی های مربوط به رویداد مایکروسافت عرضه لپ تاپی با پردازنده ARM بیش از همه توجهات را به خود جلب کرده است.

گذار از پردازنده های کنونی به معماری ARM مزایای بیشماری دارد که مهمترین آن به افزایش بازدهی باتری برمی گردد. لپ‌تاپ‌هایی که شانس مجهز شدن به پردازنده های مبتنی بر معماری ARM را پیدا کرده اند، با یکبار شارژ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کامل آماده بیش از ۲۰ ساعت کار می شوند که به مراتب از تمام محصولات اینتل بهتر است.

پردازنده ARM فراهم کردن زیرساخت سخت افزاری اتصال به شبکه 4G (و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - احتمالا 5G) را بسیار ساده تر خواهد کرد که با توجه به گسترش برنامه های مبتنی بر اینترنت و سرویس های - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ابری اهمیت به سزایی دارد. از طرف دیگر این تراشه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ها نسبت به پردازنده های x86 فارغ از نوع پردازش حرارت کمتری تولید می کنند که در نتیجه لزوم پیاده سازی سیستم های دفع حرارت حجیم را از بین می برد؛ به عبارت دیگر دست کمپانی در تولید لپتاپ های سبک تر و باریک تر باز خواهد بود.

شارژدهی بهتر، قیمت پایین‌تر و وزن کمتر از مزایای استفاده از پردازنده ARM است

بنابرین مایکروسافت هرقدر هم سرفیس را از قبل بهتر کند تا زمان استفاده از پردازنده های x86 از نظر شارژدهی باتری، یکپارچه سازی با شبکه‌های سلولی و کاهش وزن و ضخامت با محدودیت مواجه خواهد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بود.

بکارگیری این پردازنده از نظر قیمت هم هیجان انگیز خواهد بود. همه ما تبلتی مجهز به تراشه ARM را می شناسیم که لپ تاپ های هم قیمت خودش را از نظر سرعت و قدرت به راحتی شکست می دهد. سرعت بالای این تبلت که همان آیپد پرو است، باعث راه افتادن شایعاتی در مورد احتمال مجهز شدن سری مک به پردازنده ARM نیز شده است.

هرچند تا کنون لپ تاپ های ویندوزی مجهز به پردازنده ARM چندان خوب از آب درنیامده اند اما از نظر تئوری دلیلی ندارد که دستگاه های ویندوزی به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خاطر معماری ARM از رسیدن به عملکرد مشابه آیپد پرو باز بمانند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

مایکروسافت برای نوآوری واقعی و به چالش کشیدن اپل باید اینتل را کنار گذاشته و سراغ ARM برود. این تصمیم فرصت های بسیاری را برای ردموندی ها به ارمغان می آورد، برای مثال می توان به فرم فاکتوری جذاب و دستگاه های با نمایشگر دو گانه اشاره کرد. قطعا مایکروسافت هم خوشحال خواهد شد که پیش از بکارگیری این تراشه ها در مک، سری سرفیس را به آنها مجهز کند.

سیستم عامل کروم هم یکی دیگر از سلاح های جبهه مایکروسافت به ویژه در میان دانش آموزان است. تصور کنید با استفاده از پردازنده ARM قیمت دستگاه های با کروم اواس از قبل هم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کمتر شده و در عین حال کارایی آن ها بهینه بماند، در چنین شرایطی احتمالا بسیاری به جای آیپد خرید سرفیس را مد نظر قرار می دهند.

این مزایا فوق العاده به نظر می رسند اما هنوز - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک اما باقی مانده است. هرچند قمار ردموندی ها روی ARM منطقی به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نظر می رسد اما سرفیس مبتنی بر این نوع پردازنده باید بدون هیچ عذر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و بهانه ای و به سرعت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - وظایف روزمره کاربران را اجرا کند. اولین تلاش مایکروسافت در این زمینه به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سال ها قبل برمی گردد که سرفیس RT - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نام داشت. Tegra 3 T30 به کار رفته در این مدل یکی از نخستین پردازنده های چهار هسته ای با معماری ARM بود اما به خاطر فقدان اپ های نیتیو و مسائل دیگر سرعت پردازش برنامه ها پایین بود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اینتل سال گذشته مایکروسافت را به استفاده از پردازنده های خود در سرفیس گو قانع کرد اما عملکرد پنتیوم گلد 4415Y از نظر مصرف شارژ حقیقتا ناامید کننده بود. کمپانی آمریکایی با روی آوردن به ARM پیش از هرچیزی مصرف شارژ را پایین می آورد که استقبال خریداران از سرفیس جدید نسبت به مدل گو را - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بالاتر می برد. جامعه کاربری بزرگتر فشار بر ردموندی ها برای توسعه دستگاهی سریع و در حد آیپد پرو را بالاتر می برد.

چیپستی که در سرفیس مبتنی بر ARM به کار می رود احتمالا اسنپدراگون سری 8cx خواهد بود که کارایی آن هنوز برای کسی روشن نشده چون تنها محصول مبتنی بر آن گلکسی بوک S است و هنوز به بازار راه پیدا نکرده است.

در هر صورت هدف اصلی مایکروسافت از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عرضه سری سرفیس تبدیل شدن به الگویی برای دیگر سازندگان دستگاه های ویندوزی بود و حالا وقت آن رسیده یکبار دیگر اینکار را با سرفیس مبتنی بر ARM تکرار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone