🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23220.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت سرفیس ایربادز با پشتیبانی از فرامین صوتی معرفی شد

مایکروسافت در رویداد سرفیس از اولین ایرباد تماماً بیسیم خود به نام سرفیس ایرباد (Surface Earbuds) رونمایی کرد. غول نرم افزاری که در رویداد سال قبل از هدفون سرفیس رونمایی کرده بود، در خلال رویداد ...

مایکروسافت در رویداد سرفیس از اولین ایرباد تماماً بیسیم خود - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - به نام سرفیس ایرباد (Surface Earbuds) رونمایی کرد.

غول نرم افزاری که در رویداد سال قبل از هدفون سرفیس رونمایی کرده بود، در خلال رویداد امروز خود در اقدامی غافلگیرکننده سرفیس ایرباد را معرفی کرد. این گجت برای رقابت با ایرپاد اپل ساخته شده و از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - فرامین صوتی پشتیبانی می کند.

سرفیس ایرباد از قابلیت کاهش نویز فعال بهره مند بوده و از طریق میکروفون تعبیه شده در آن می توان با ارسال فرامین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - صوتی از اطلاعاتی همچون یادآوری ها، وضعیت آب و هوا و ترافیک، اخبار ورزشی و غیره مطلع شد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل

در ایرباد مورد بحث درایورهای قدرتمندی تعبیه شده که صدایی شفاف را بدون قربانی کردن میزان بیس یا صدای خواننده به ارمغان می آورند. مایکروسافت مدعی شده باتری این محصول - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - یک روز کامل دوام می آورد.

سرفیس ایرباد از ژست های حرکتی هم پشتیبانی می کند و می توان - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - با ضربه زدن کارهایی از قبیل پخش موزیک، پاسخ به تماس و رفتن به آهنگ بعدی را انجام داد. می توان به کمک اپلیکیشن اختصاصی این محصول که برای اندروید، آی او اس و ویندوز 10 توسعه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - داده شده، برخی از جسچرها را شخصی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - سازی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرد و یا اکولایزر و ولوم را تنظیم کرد.

مایکروسافت می گوید سرفیس ایرباد برای استفاده با محصولات سرفیس بهینه شده اما می توان آنرا به آسانی با هر لپ تاپ، گوشی یا تبلتی که دارای بلوتوث است پیر (Pair) کرد.

رونمایی مایکروسافت از اولین ایرباد تماماً بیسیم را باید به فال نیک گرفت اما این شرکت کمی دیر این محصول را به بازاری که از انواع و اقسام محصولات اشباع شده به بازار می فرستد. این محصول باید با رقبای قدرتمندی همچون ایرپاد نسل دوم و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - اکو باد آمازون با تکنولوژی حذف نویز کمپانی بوز رقابت کند. شرکت هایی مثل JLab، بیتس، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - جبرا و سامسونگ نیز به دنبال - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - افزایش شارژدهی محصولات خود هستند.

سرفیس ایرباد اواخر سال جاری میلادی با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - قیمت پایه 249 دلار به بازار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone