🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
  2. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: شیر اطمینان قظعه ایمنی برای کنترل ورود و خروج آب می باشدو
  5. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23214.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس لپ تاپ ۳ با پردازنده AMD معرفی شد

مایکروسافت دقایقی قبل از سرفیس لپ تاپ ۳ در دو نسخه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی پرده برداشت. پانوس پانای، از مدیران ارشد مایکروسافت طی رویداد نیویورک پس از صحبت هایی در مورد پیانو زدن دخترش ...

مایکروسافت دقایقی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قبل از سرفیس لپ تاپ ۳ در دو نسخه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی پرده برداشت.

پانوس پانای، از مدیران ارشد مایکروسافت طی رویداد نیویورک پس از صحبت هایی در مورد پیانو زدن دخترش سرانجام از نسل سوم سرفیس لپ تاپ رونمایی کرد که نه تنها در دو سایز از راه رسیده، بلکه نخستین عضو خانواده سرفیس با چیپست AMD محسوب می شود.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

همانطور که - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - انتظار می رفت سرفیس لپ تاپ ۳ از نمایشگر ۱۳.۵ یا ۱۵ اینچی، پردازنده رایزن ۷ و درگاه USB-C بهره می برد. نکته جالب اینجاست که پانای به راحتی بخش بالایی کیبورد را جدا کرد که ظاهرا کنایه ای به مشکلات - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کیبورد مک بوک بود.

مدل بزرگتر میزبان نسخه سفارشی پردازنده AMD رایزن ۷ است که ردموندی‌‌ها از آن با عنوان قوی ترین تراشه AMD در کلاس خود یاد می کنند. در کنار این مغز متفکر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR4x و یک ترابایت حافظه SSD قرار گرفته اند. خوشبختانه امکان تعویض این حافظه با SSD های دیگر وجود دارد.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

مدل کوچکتر به پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 مجهز شده که به گفته پانای دو - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برابر سریعتر از مدل قبلی و سه برابر سریعتر از مک بوک ایر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است. دیگر مشخصات سخت افزاری شامل ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x و یک ترابایت حافظه SSD - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قابل تعویض می شود. پیکربندی های دیگری از این مدل با پردازنده های ضعیف تر نیز عرضه خواهند شد.

یکی از ویژگی های شاخص سرفیس لپ تاپ ۳ پشتیبانی از شارژ سریع است که باتری را در یک ساعت شارژ می کند. ظاهرا ظرفیت باتری به حدی است که برای تمام طول روز قادر به تامین شارژ است.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

ترک پد این دستگاه نسبت به مدل قبلی ۲۰ درصد بزرگتر شده که امکان مانور بیشتری را به کاربر می دهد. در سرفیس لپ تاپ ۳ خبری از درگاه مینی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - DisplayPort نیست و با USB-C جایگزین - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شده. در لبه کناری دستگاه یک درگاه USB-A هم به چشم می - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خورد.

نسخه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پایه مدل های ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی سرفیس لپ تاپ از ۳۰ مهرماه و به ترتیب با قیمت های ۹۹۹ و ۱۱۹۹ - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دلار روانه بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone