🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23226.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نماوا: از سایت‌های دانلود فیلم شکایت نکرده‌ایم

نماوا بعد از انتشار ادعای یکی از مدیران سایت‌های دانلود فیلم مبنی بر اینکه مسدودسازی سرورهای سایتش، به دلیل شکایت شاتل و نماوا بوده، ضمن رد این ادعا، بیانیه‌ای را در حساب توییتر خود منتشر ...

نماوا بعد از انتشار ادعای یکی از مدیران سایت‌های دانلود فیلم مبنی بر اینکه مسدودسازی سرورهای سایتش، به دلیل شکایت شاتل و - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نماوا بوده، ضمن رد این ادعا، بیانیه‌ای را در حساب - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - توییتر خود منتشر کرد - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و توضیح داد که آنها هیچ شکایتی از این سایت‌ها انجام نداده‌اند.

نماوا در این رشته توییت با اشاره به ادعای مدیر وبسایت دیبامووی گفته که این ادعا نشر اکاذیب است. آغاز متن این بیانیه به شرح زیر است:

«پیرو ادعای مطرح شده از سوی مدیر سایت دیبا مووی مبنی بر تلاش نماوا برای توقف فعالیت سایت های فیلم، ضمن رد این ادعا و اعلام این که نماوا هیچ گونه دخالت و یا نقشی در این فرایند نداشته - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است، علاقه مندیم مطالب زیر را به اطلاع برسانیم. خاموش شدن سرورهای تعدادی از سایت ها - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در روز گذشته، طبق دستور کتبی مقامات قضایی کشور روی داده است. چه آن که حسب تکلیف قضایی تصریح شده برای شرکت های ارایه دهنده خدمات میزبانی در سراسر کشور، ارایه سرویس به دامنه‌هایی که فیلتر هستند، غیرقانونی است و جرم محسوب می‌شود.»

نماوا در ادامه تاکید کرده که این دستور برای توقف ارایه خدمات به کلیه دامنه‌های فیلتر شده است و هیچ ارتباطی به محتوای دامنه ندارد:

«هرچند نماوا از محل میزبانی سایت دیبا - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مووی اطلاعی ندارد، اما قطعا خاموشی سرورهای ایشان توسط شرکتی صورت گرفته است که میزبانی این خدمات را برعهده داشته است و - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بی تردید نماوا نقشی در این باره نداشته است. قطعا نماوا هیچ - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گونه نقشی در فرایند دستور قضایی صادر شده از سوی دادستان برای عدم ارایه خدمات به دامنه های فیلتر شده (فارغ از نوع فعالیت دامنه) نداشته و ندارد.»

نماوا همچنین با اشاره به شکایتی - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که چندین ماه پیش از سوی آنها به دیبامووی شده اظهار کرده که این موضوع با مذاکرات دوستانه حل و فصل شده و پس از آن نماوا هیچ شکایتی نسبت - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به این سایت انجام نداده است.

تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

نماوا در بیانیه خود با اشاره - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به جرم - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نشر اکاذیب گفته که این حق را دارد تا از این مدیر شکایت کند: «نماوا ضمن رد قاطع این ادعا، - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قطعا این حق را برای خود محفوظ می دارد که پی‌گیری‌های قانونی مورد نیاز علیه جوسازی، حمله سایبری و اتهام‌های کذب و دروغین مطرح شده از سوی مدیر این سایت را به صورت - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جدی انجام دهد.»

علیرغم همین موضوع، - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کاربران همچنان در کمپین‌هایی صفحه اینستاگرام نماوا را در - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زیر - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پست‌های اینستاگرامی صفحات استودیوهای هالیوودی و - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شبکه‌هایی نظیر نت‌فلیکس منشن می‌کنند و نماوا هم در همین راستا صفحه اینستاگرامی خود را به حالت پرایوت در آورده است.

شنیده‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که نامه - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دادستانی کشور برای مسدودسازی - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سرور تمامی سایت‌های غیرقانونی و فیلتر شده بوده - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که از سرورهای داخلی پشتیبانی می‌شدند؛ گستره این سایت‌ها از دوستیابی آنلاین شروع شده و به همین سایت‌های دانلود فیلم هم ختم می‌شود.

در واقع دادستانی کشور به شرکت‌های ارائه دهنده میزبانی - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وب، یک وب سرویس ارائه داده تا هر یک از آنها اگر خواست هاستی به سایتی بدهد از این وب سرویس استعلام بگیرد و در صورت تایید به سایت مذکور، هاست داده شود. در همین نامه همچنین تاکید شده که سایت‌هایی که از قبل فیلتر هستند و هاست می‌گیرند نیز باید بسته شوند.

بسیاری از کاربران بر این باور هستند که سرمنشا نامه دادستانی شکایتی از سوی یک نهاد بوده است اما با توجه - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به اینکه در این نامه اشاره مستقیمی به سایتهای دارای محتوای فیلم نشده، می‌توان گفت که ممکن است این شکایت از سوی یک ناشر موسیقی، ناشر کتاب، پلیس فتا - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - (به - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - خاطر وجود سایت‌های دوستیابی) و یا حتی یک استودیو دوبلاژ فیلم و سریال باشد.

گفتنیست پیگیری‌های دیجیاتو از فیلیمو، پلتفرم VOD دیگری که نوک پیکان اعتراض عده‌ای از - تعمیرات تلویزیون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کاربران به سمت آن نشانه رفته به این نتیجه ختم شده که این مجموعه نیز تاکید دارد «مسدودسازی این سایت‌ها به آنها مرتبط نیست و هیچ شکایتی از سوی این VOD نسبت به سایت‌های دانلود فیلم صورت نگرفته است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone