🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23237.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اسنشال فون جدید با چیپست اسنپدراگون 730 در حال ساخت است

سایت XDA Developers در مصاحبه با سخنگوی شرکت اسنشال (Essential) و همچنین اطلاعات دیگری که به دست آورده، گزارش کرده این شرکت در حال ساخت یک گوشی جدید است که در حال حاضر مراحل آزمایشی ...

سایت XDA Developers در مصاحبه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - با سخنگوی شرکت اسنشال (Essential) و همچنین اطلاعات دیگری که به دست آورده، گزارش کرده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - این شرکت در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - حال - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - ساخت یک گوشی جدید است که در حال حاضر مراحل آزمایشی را پشت سر می گذارد.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهند دیوایس جدید شرکت اسنشال احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 730 بهره برده و در مراحل آزمایشی با سیستم عامل اندروید پای اجرا شده است. علاوه بر این به سنسورهای دوربین 13، 16، 20 و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - 48 مگاپیکسلی سونی و یک حسگر 5 مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - ساخت سامسونگ نیز اشاره شده است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان

به قابلیتی به نام «Fingerprint Walkie-Talkie» نیز اشاره شده که احتمالاً به قابلیت «بگیر و صحبت کن» (Push-to-talk) با لمس حسگر اثر انگشت در این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - گوشی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - اشاره می کند. همچنین به نسخه منبع باز گوگل پلی سرویس (Google - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - Play Services) نیز پرداخته شده است.

شرکت اسنشال به احتمال زیاد از سخت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - افزار فوق برای آزمایش یک گوشی جدید استفاده کرده ولی هنوز جزییات دقیق آن مشخص نشده است. سال گذشته میلادی خبرگزاری بلومبرگ گزارش کرد که این شرکت احتمالاً در حال ساخت یک تلفن هوشمند با تاکید بسیار بر هوش مصنوعی است - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - که توانایی پاسخ دادن به پیامک های کاربر را دارد. این خبر فعلاً در حد شایعه باقی مانده.

پرچمدار قبلی این شرکت اسنشال PH-1 با تاکید بر دوام بالا و ظاهر مدرن طراحی شده بود. منتقدین این گوشی را به دلیل دوربین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - ضعیف و قیمت بالا (699 دلار) به باد انتقاد گرفتند. کاهش قیمت 200 دلاری نیز کمکی به فروش این گوشی نکرد تا اینکه سرانجام فروش آن از انتهای سال 2018 - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - متوقف شد.

شرکت اسنشال تابستان سال گذشته - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - میلادی به دلیل کاهش فروش نسل اول گوشی اسنشال PH-1 تولید نسل بعدی این گوشی را کنسل کرد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - و به شایعه ساخت این گوشی پایان داد. این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - شرکت از آن زمان تاکنون - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - به پشتیبانی نرم افزاری از نسل اول این گوشی مشغول بوده است.

شرکت اسنشال توسط «اندی رابین» (Andy Rubin)، یکی از بنیانگذاران اندروید تاسیس شده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - است.

- تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone