🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23211.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گروه مالی فیروزه رسماً از سامانه فیروزه پلت رونمایی کرد

امروز (۱۰ مهر) در حاشیه رویداد فیروزه پلت، گروه مالی فیروزه از سامانه فیروزه پلت رونمایی کرد. این سامانه چند هدف اصلی را دنبال می‌کند: اتصال خریدارن و فروشندگان بالقوه سهام در استارت‌آپ‌ها، کمک به نقدشوندگی ...

امروز (۱۰ مهر) در حاشیه - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رویداد فیروزه پلت، گروه مالی فیروزه از سامانه فیروزه پلت رونمایی کرد. - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این سامانه چند هدف اصلی را دنبال می‌کند: اتصال خریدارن و فروشندگان بالقوه سهام در استارت‌آپ‌ها، کمک - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به نقدشوندگی سهام و همچنین - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کمک به ورود سرمایه‌گذاران بخش سنتی به استارت‌آپ ها.

در حالی که اکنون با شرایط فعلی کشور، خبری از سرمایه‌گذاری خارجی در ایران و استارت‌آپ‌های آن نیست، گروه مالی فیروزه می‌خواهد با سامانه فیروزه پلت، آینده و رشد - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - استارت‌آپ‌های ایرانی را تضمین کند. به گفته «رامین ربیعی»، مدیرعامل این گروه مالی، چنین سامانه‌ای کمک می‌کند تا به جای سرمایه خارجی که اکنون در دسترس نیست، استارت‌آپ‌ها بتوانند از سرمایه‌ی بخش سنتی جامعه بهره بگیرند.

تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

هدف مهم دیگر فیروزه پلت، کمک به خروج سرمایه‌گذاران اولیه از استارت‌آپ یا حتی کمک به کارکنان استارت‌آپ‌ها برای فروش سهام تشویقی (ایساپ) است. در حال حاضر افراد زیادی در اکوسیستم استارت‌آپی فعال بوده‌اند و در تاسیس استارت‌آپ‌های مختلف مشارکت داشته‌اند و شاید در هر کدام سهم اندکی داشته باشند، اما جایی برای فروش این سهام وجود ندارد. حال سامانه فیروزه پلت می‌خواهد خریداران و فروشندگان بالقوه را به هم متصل کند.

ربیعی در مورد نحوه کارکرد این سامانه گفت:

«سامانه اصلا پیچیده نیست. هدفش گرفتن اطلاعات درست است. چیزی که آن را سخت می‌کند، راستی‌آزمایی از سوی ماست. ما هویت شما [فروشنده] را تایید می‌کنیم و سپس قراردادهای داخلی و نظر هیات مدیره داخلی استارت‌آپ گرفته می‌شود تا مشخص شود سهام قابل فروش است یا خیر. سپس نام - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شرکت وارد لیست فروش می‌شود. این اطلاعات محرمانه است و برای مثال، فقط مشخص است که سهامی از استارت‌آپ X برای فروش - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است. زمانی که - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شخصی پیدا شد و درخواست خرید داد، جلسات رو در رو شکل می‌گیرد و با کمک فیروزه، این معامله انجام می‌شود.»

تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

البته این سامانه قرار نیست چیزی شبیه - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به بازار سرمایه باشد، چون اساساً به عقیده مدیران گروه مالی فیروزه، این سامانه یک بازار نیست. در واقع، این سامانه به نوعی طراحی شده که در آن هیچ معامله‌ای یا تقاضا و عرضه‌ای انجام نمی‌شود، چون قیمتی وجود ندارد. تنها چیزی که مشخص است، اینکه بخش خاصی از سهام یک استارت‌آپ برای فروش وجود دارد. همچنین ورود به فیروزه پلت کار ساده‌ای نیست و گروه مالی فیروزه می‌گوید سرمایه‌گذاران و فروشندگان سهام صرفاً در این - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سامانه ثبت نام می‌کنند اما بعداً باید احراز - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هویت شوند تا عملیات خرید و فروش انجام شود.

اکوسیستم استارت‌آپی ایران، در حالی که حدود یک دهه از عمرش سپری می‌شود که هنوز خروج موفق و نهادینه‌ای - تعمیرات تلویزیون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را ندیده است. همین موضوع یکی از دلایل عدم علاقه بخش سنتی به کسب‌وکارهای نوپایی است که شاید حتی رشد قابل توجهی داشته‌اند. اما اکنون با باز شدن این در، باید دید سرمایه‌گذاران سنتی به سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها روی خواهند آورد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone