تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24158.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سلطان واژگونی؛ عملکرد ضعیف تویوتا RAV4 در تست گوزن حاشیه ساز شد [تماشا کنید]

تویوتا RAV4 یکی از محبوب ترین کراس اوورهای ژاپنی به شمار می رود. این خودرو تاکنون در پنج نسل راهی بازار شده و همواره از اطمینان و اعتماد بالایی نزد مشتریان برخوردار بوده است. نسل ...

تویوتا RAV4 یکی از محبوب ترین کراس اوورهای ژاپنی به شمار می رود. این خودرو تاکنون در پنج نسل راهی بازار شده و همواره از اطمینان و اعتماد بالایی نزد مشتریان برخوردار بوده است. نسل پنجم RAV4 که سال گذشته رونمایی شد، توانسته به واسط ترکیب فاکتورهایی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - چون طراحی زیبا، سواری راحت و قابلیت های فنی مناسب از اکثر بررسی ها سربلند بیرون بیاید.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران

اما علی رغم مزایا و نقاط قوت زیاد، RAV4 خودروی بی ایرادی نیست. این کراس اوور پرطرفدار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - در تست گوزنی که اخیرا توسط مجله سوئدی Teknikens Varld انجام شده، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - عملکرد مناسبی به نمایش نگذاشته و باعث بروز انتقادهایی شده است.

احتمالا می دانید که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - تست گوزن حضور ناگهانی یک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - عامل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - خارجی در سطح مسیر را شبیه سازی نموده و در واقع قدرت مانورپذیری و هندلینگ خودرو را به چالش می کشد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران

تست گوزن قدرت مانورپذیری و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - هندلینگ خودرو را به چالش می کشد

در تست مجله Teknikens - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - Varld تویوتا RAV4 موفق به دستیابی به نهایت سرعت 42 مایل (68 کیلومتر) در ساعت شده است. به گفته دست اندرکاران این نشریه کراس اوور پرفروش ژاپنی ها هنگام تغییر مسیرهای ناگهانی "رفتار خطرناکی" داشته و "سیستم کنترل پایداری الکترونیکی آن بسیار دیر وارد عمل می شود."

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران

بازی اتاق RAV4 در تغییر مسیرهای آنی بسیار زیاد است

در این تست برای اطمینان از نتیجه دو دستگاه تویوتا RAV4 با مشخصات فنی مشابه ارزیابی شده است؛  با جدا شدن چرخ های هر دو مدل از زمین در برخی لحظات، نتیجه یکسانی بدست آمده و باید گفت احتمال واژگونی RAV4 در چنین سناریوهایی زیاد است. جالب اینکه مجری تست با اشاره به عملکرد مایوس کننده دو نسل اخیر هایلوکس، خواستار توجه بیشتر شرکت تویوتا به بحث هندلینگ و ایمنی بیشتر در تست گوزن شده است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران

برای مقایسه بد نیست بدانید در این تست نیسان قشقای تا سرعت 84 کیلومتر در ساعت پایداری خود را حفظ کرده، کیا سورنتو نیز که ابعاد بزرگ تر و وزن بیشتری نسبت به RAV4 دارد، رکورد سرعت 78 کیلومتر را از خود بر جای گذاشته است.

کمپانی تویوتا در واکنش به انتقاد مجله سوئدی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - از عملکرد RAV4 در تست گوزن گفته:

ایمنی مشتریان اولویت اوَلمان بوده و در این راستا ما تست های ایمنی سختگیرانه ای را در طول مراحل توسعه همه محصولات برگزار می کنیم. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - تست های داخلی ما در رابطه با تغییر مسیر سریع، با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - استانداردهای جهانی کاملا مطابقت دارند و از سال 2016 به این طرف ما روش هایمان را بروزآوری کرده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - ایم تا با شیوه های مجله Teknikens Varld نیز همخوانی داشته باشند.

در جریان مراحل توسعه، RAV4 همه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - تست های داخلی از جمله تست ISO 3888-2 و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - تست گوزن Teknikens Varld را با موفقیت پشت سر گذاشته است. ما نسبت به ایمنی تمامی خودروهای تویوتا به مشتریانمان اطمینان خاطر می دهیم.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران

شایان ذکر است سال 2007 پیکاپ هایلوکس نیز بدون سیستم کنترل پایداری و هنگام حرکت با سرعت 35 مایل (57 کیلومتر) در ساعت نزدیک بود در تست گوزن همین مجله واژگون شود. این مساله سبب شد تویوتا به طور موقت فروش هایلوکس را متوقف نموده و پیکاپ خود را به رینگ های 16 اینچی و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - تایرهای عریض تر تجهیز کند تا میزان چسبندگی بهبود یابد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران

سپتامبر 2016 هم نسل کنونی هایلوکس در تست گوزن Teknikens Varld کاملا ضعیف - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - ظاهر شده و با جدا شدن چرخ هایش از زمین فاصله کمی با واژگونی داشت.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران

در پایان دعوت می کنیم ویدیوی تست گوزن تویوتا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نور استان مازندران - RAV4 را مشاهده فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone