🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34836.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آلکاتل 5V با دوربین دوگانه و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

شرکت TCL به تازگی از گوشی آلکاتل 5V رونمایی کرده؛ موبایلی با نمایشگر 6.2 اینچی و نسبت نمایشگر به بدنه 88 درصدی. آلکاتل 5V به چیپست مدیاتک هلیو P22 مجهز شده؛ چیپستی که با کد ...

شرکت TCL به تازگی از گوشی آلکاتل 5V رونمایی کرده؛ موبایلی با نمایشگر 6.2 اینچی و نسبت نمایشگر به بدنه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - 88 درصدی.

آلکاتل 5V به چیپست مدیاتک هلیو P22 مجهز شده؛ چیپستی که با کد MT6762 نیز شناخته می شود و از 8 هسته پردازشی A53 با فرکانسی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - کاری 2 گیگاهرتز بهره می برد. رم 3 گیگابایتی در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی این چیپست را همراهی می کنند و در نهایت یک باتری 4000 میلی آمر ساعتی به گوشی نیرو می دهد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران

نمایشگر 6.2 اینچی آلکاتل 5V نسبت 19 به 9 دارد، بریدگی نمایشگر در آن به چشم می خورد و رزولوشن آن 720 در 1500 است. نمایشگر برای لمس راحت تر از نوع 2.5D است و به این ترتیب در کناره ها شیب کوچک و کمی دارد.

آلکاتل 5V از دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای 12 و 2 مگاپیکسلی بهره می برد که البته حسگر دوم تنها به منظور محاسبه عمق برای افکت بوکه کاربرد دارد. حسگر اصلی پیکسل هایی با اندازه 1.25 میکرومتری دارد و علاوه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - بر این نرم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - افزار دوربین به قابلیت های هوش مصنوعی از جمله تشخیص صحنه، HDR، عکس برداری پشت سر هم و ایجاد افکت بوکه در لحظه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - مجهز شده. TCL، مالک برند آلکاتل قابلیت لرزشگیر تصویر الکترونیکی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - را نیز برای آن در نظر گرفته است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران

در کنار این موارد، آلکاتل 5V به دوربین سلفی با پیکسل های 1.12 میکرونی مجهز شده که تصاویری با رزولوشن 8 مگاپیکسلی را ثبت می کند. همچنین قابلیت هایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - از جمله زیباسازی چهره و فیلترهای عکس و ویدیو برای این دوربین در نظر گرفته شده است.

از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - دیگر امکانات این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت و قابلیت آنلاک توسط چهره اشاره کرد. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - به گفته وبسایت گیزموچاینا قابلیت تشخیص چهره Face Key نام - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - گرفته و با اسکن 106 بخش کلیدی چهره، گوشی را در 0.5 ثانیه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - آنلاک می کند.

آلکاتل 5V ابعادی 153.7 در 74.55 میلی متری و ضخامتی 8.5 میلی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - متری دارد، وزن آن 158 گرم است و در رنگ های آبی و مشکی روانه بازار می شود. TCL نسخه 8.1 اندروید را برای آن در نظر گرفته و قرار است در ماه جاری میلادی با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - قیمت پایه 199 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - دلاری روانه بازار برخی از کشورها شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قمرتاج نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر جسارتا شرکت شما دور و بر گلستان چمستان تعمیرات داره
پاسخ: بله در گلستان شهر چمستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone