🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34838.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مدیر واحد موبایل سامسونگ از مهم ترین ویژگی گلکسی اس ۱۰ می گوید

یکی از بلندپایه ترین مدیران ساموسنگ به صورت تلویحی برخوردار بودن گلکسی اس ۱۰ از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را تایید کرد. تاکنون خبرهای مختلف در مورد احتمال معرفی گلکسی اس ۱۰ در سه ...

یکی از بلندپایه ترین مدیران ساموسنگ به صورت تلویحی برخوردار بودن گلکسی اس ۱۰ از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را تایید کرد.

تاکنون خبرهای مختلف در مورد احتمال معرفی گلکسی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اس ۱۰ در سه مدل به گوش می رسید و حالا مینگ چی-کو که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات موبایل ها پیش از رونمایی دارد، با تایید این مساله جزئیات بیشتری را هم ارائه کرده است.

این تحلیلگر که حالا در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - TF - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - International فعالیت دارد، مدعی شده که گلکسی اس ۱۰ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در سه مدل با نمایشگرهای ۵.۱، ۶.۱ و ۶.۴ اینچ روانه بازار می شود و دو نسخه بزرگتر از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهند برد.

مدل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۵.۸ اینچی اما اقتصادی تر بوده و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از اسکنر اثر انگشت معمولی روی لبه کناری دستگاه برخوردار است. پیش از این شرکت های سونی و موتورولا چنین طرحی را در موبایل های خود از جمله موتو زد۳ پلی پیاده کرده اند.

این تحلیلگر همچنین معتقد است که کمپانی کره ای کمپین های تبلیغاتی سنگینی را برای سنسورهای زیر نمایشگر در نظر گرفته چرا که اپل در سال آتی توان پیاده سازی چنین طرحی را در آیفون های خود نخواهد داشت.تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

از سوی دیگر DJ Koh، مدیر بخش موبایل سامسونگ اخیرا برای دیدار با کاربران این کمپانی عازم «ووهان» چین شده و به سوالات آنها پیرامون گلکس نوت ۹ و گلکسی اس ۱۰ پاسخ داده است.

این مدیر ارشد در پاسخ به سوالی راجع به مجهز شدن گلکسی اس ۱۰ به سنسور اثر انگشت اپتیکال تاکید کرد که نسخه اپتیکال این ماژول در گلکسی اس ۱۰ تعبیه نشده چرا که دقت آن به اندازه کافی زیاد نیست.

وی تاکید کرد که کمپانی کره ای استفاده از سنسورهای اثر انگشت زیر نمایشگر الترا سونیک را به خاطر کارایی بالاتر ترجیح می دهد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و در غیر این صورت دو سال قبل موبایل هایش را به سنسورهای اثر انگشت اپتیکال مجهز کرده بود.

 

تماشا کنید: طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس ۱۰

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone