🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15987.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سونی سری کامپکت را برمی‌گرداند؛ احتمال معرفی گوشی ۵.۵ اینچی

در ماه‌های گذشته گوشی‌های سونی چندان مورد توجه رسانه‌ها نبوده‌اند، با این حال طبق اطلاعات جدید شاید این برند ژاپنی با یک محصول جدید گوشی‌های کامپکت خود را احیا کند. سونی احتمالا در آینده از ...

در ماه‌های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - گذشته گوشی‌های سونی چندان مورد توجه رسانه‌ها نبوده‌اند، با این حال طبق اطلاعات - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - جدید شاید این برند ژاپنی با یک محصول جدید گوشی‌های کامپکت خود را احیا کند.

سونی احتمالا در آینده از گوشی اکسپریا ۱۰ III با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ به عنوان یک گوشی میان‌رده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - 5G رونمایی می‌کند. حالا با توجه به اطلاعات جدید، این کمپانی شاید در نیمه اول سال آینده میلادی یک گوشی از سری کامپکت نیز معرفی کند.

گوشی‌های سری کامپکت سونی در بازار محبوبیت بالایی داشتند. این محصولات قدرت بالایی را در بدنه‌های کوچک در اختیار کاربران قرار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - می‌دادند. اکسپریا XZ2 کامپکت آخرین گوشی از این سری بود که در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان

در حالی که گزارش‌های کمی درباره گوشی‌های سونی منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد در پشت صحنه‌ اتفاقات زیادی در جریان است. ظاهرا این کمپانی ژاپنی توسعه گوشی اکسپریا ۱۰ II پلاس را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - متوقف کرده تا روی گوشی‌های 5G تمرکز کند.

این استراتژی می‌تواند به فرضیه وجود گوشی کامپکت جدید سونی قوت ببخشد. از طرفی این احتمال هم وجود دارد که همین دستگاه کامپکت با چیپست اسنپدراگون ۷۷۵ از راه برسد، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - چیپستی که هنوز معرفی نشده است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این دستگاه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - منتشر نشده، با این حال انتظار می‌رود نمایشگر ۵.۵ اینچی داشته باشد. در ماه سپتامبر شاهد انتشار گزارش‌های درباره اسنپدراگون ۷۷۵ بودیم. این چیپست ظاهرا به عنوان جایگزین 765/765G وارد بازار می‌شود.

تراشه‌هایی مانند دیمنسیتی مدیاتک یا اسنپدراگون ۶۹۰ که احتمالا در گوشی اکسپریا ۱۰ III مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت گوشی‌های 5G را کاهش می‌دهند. با توجه به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - این موضوع، گوشی کامپکت جدید سونی با پردازنده اسنپدراگون 775 5G در میان گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ III و اکسپریا ۱۰ III با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ قرار می‌گیرد.

در حال حاضر سونی وجود چنین دستگاهی را تایید نکرده و نمی‌توان چندان به شایعات امیدوار بود. با این وجود این شرکت ژاپنی موقعیت مناسبی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد و شاید با ارائه یک گوشی کامپکت جدید، بتواند فروش خود را افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone