🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15984.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپ Brightness Control؛ زمانبندی و کنترل کامل روی روشنایی صفحه

روشنایی صفحه گوشی چیزی است که احتمالا در طول شبانه‌روز، چندین مرتبه تغییرش می‌دهیم؛ حالا این تغییر می‌تواند به طور دستی باشد یا اینکه گوشی به طور خودکار این کار را برایمان انجام بدهد. اما ...

روشنایی صفحه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - گوشی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - چیزی است که احتمالا در طول شبانه‌روز، چندین مرتبه تغییرش می‌دهیم؛ حالا این تغییر می‌تواند به طور دستی باشد یا اینکه گوشی به طور خودکار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - این کار را برایمان انجام بدهد. اما به غیر از روش دستی و اتوماتیک، روش سومی هم هست که موضوع مقاله - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - معرفی اپلیکیشن امروز ماست.

برای کنترل روشنایی صفحه گاهی می‌توان دست به دامن اپ‌های شخص ثالث شد و این کار را به آن‌ها سپرد. در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - این صورت حداکثر کنترل روی روشنایی صفحه را بدست خواهید آورد. اپلیکیشن Brightness Control برای اندروید همین مزیت را برای اندرویدی‌ها به ارمغان می‌آورد.

Brightness Control در واقع نسخه رایگان اپلیکیشن Brightness Manager از یوگش داما، توسعه‌دهنده مستقل هندوستانی است. کاری که این اپ انجام می‌دهد، کار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - ساده‌ای است: به شما اجازه می‌دهد که تنظیمات روشنایی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - را «برای هر اپلیکیشن» به طور مجزا زمانبندی کرده و میزان روشنایی را تعیین کنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل

اپلیکیشن بعد از نصب چند دسترسی از شما می‌خواهد، از جمله Usage Access تا بداند اپلیکیشنی که در حال اجراست چه چیزی است. با دادن دسترسی‌های لازم به Brightness Control، لیست تمام اپ‌های نصب شده برایتان ردیف می‌شود تا هر کدام را که خواستید مشمول قوانین استثنایی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - کنید. به طور مثال، می‌توانید کاری کنید که اپ کتابخوان شما به محض باز شدن در 100 درصد روشنایی صفحه باشد.

یا اینکه این اتفاق فقط در ساعات مشخصی از روز یا شب بیفتد. حالا تصور کنید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - که برای 10 اپلیکیشن چنین قوانینی گذاشته باشید. در این صورت لازم نیست با هر بار باز و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - بسته کردن هر کدام از این اپلیکیشن‌ها - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - خودتان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - را درگیر کم و زیاد کردن نور صفحه کنید چرا که قوانین را از قبل تعیین کرده‌اید. Brightness Control در نسخه رایگان فقط ویژگی تعیین نور هر اپلیکیشن را ارائه می‌کند.

اما اگر خواستار زمانبندی روشنایی باشید باید نسخه پولی را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - بخرید که 0.69 پوند قیمت دارد، یعنی تقریبا یک دلار آمریکا. اگر از کم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - و زیاد کردن دائم روشنایی صفحه عاصی شده باشید، احتمالا دسترسی به چنین قابلیت‌هایی ارزش یک دلار هزینه کردن را برایتان داشته باشد.

بد نیست بدانید که توسعه‌دهنده این اپلیکیشن محصولات خوب دیگری هم دارد که می‌توانید در این لینک آن‌ها را مشاهده کنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل

Brightness Control Free

سازنده: Yogesh Dama قیمت: 0 دسته - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خلخال استان اردبیل - بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر شرکت شما روستای علی اباد خلخال هم خدمات داره.
پاسخ: بله در روستای علی اباد شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone