🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15991.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پوکو M3 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و قیمت ۱۷۰ دلار معرفی شد

پوکو از جدیدترین موبایل اقتصادی خود به نام M3 رونمایی کرد. بزرگ‌ترین نقطه قوت این موبایل ۱۷۰ دلاری باتری حجیم ۶ هزار میلی آمپر ساعتی است که به گفته سازنده با استفاده سبک تا ۵ ...

پوکو از جدیدترین موبایل اقتصادی خود به نام M3 رونمایی کرد. بزرگ‌ترین نقطه قوت این موبایل ۱۷۰ دلاری باتری حجیم ۶ هزار میلی آمپر ساعتی است که به گفته سازنده با استفاده سبک تا ۵ روز دوام می‌آورد.

پوکو M3 از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز برخوردار بوده و توسط گوریلاگلس ۳ محافظت می‌شود. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.1 درون بریدگی قطره‌ای نمایشگر جای گرفته - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران

بزرگ‌ترین قابلیت پوکو M3، باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - آمپری است که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کرده و با استفاده از کابل دیوایس‌های دیگر را با همین توان شارژ می‌کند. پوکو می‌گوید باتری این موبایل با استفاده سبک حداکثر ۵ روز، با استفاده متوسط ۳ روز و با استفاده سنگین یک روز و نیم دوام می آورد.

در پنل پشتی موبایل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - مورد بحث ماژول دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که به شکل عمودی درون یک فضای مستطیلی بزرگ‌تر کنار لوگوی POCO قرار گرفته است. این ماژول سه سنسور را در خود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - جای داده که شامل سنسور - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - فاز و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج با ضریب اف ۲.۴ می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران

پوکو M3 از چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۲، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - نوع - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - UFS 2.1 برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به اسپیکرهای استریو، حسگر اثر انگشت در لبه کناری، فرستنده فروسرخ، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و پشتیبانی از وای فای ۵ اشاره کرد.

پوکو M3 از رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۰ برخوردار بوده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - و از تاریخ ۲۷ نوامبر (۷ آذر) - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نکا استان مازندران - در سه رنگ مشکی، آبی و زرد با قیمت ۱۴۹ دلار برای مدل ۴/۶۴ گیگابایتی و ۱۶۹ دلار برای مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone