با فرا رسیدن پاییز - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گروه فاسیل نیز در صدد به روز رسانی ساعت های هوشمند خود در تمامی برندهای تحت تملکش برآمده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است. این شرکت که پیشتر از سه ساعت با برند مایکل کورس رونمایی و نخستین اسمارت واچ برند پوما - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را در IFA 2019 معرفی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرد، حالا دو ساعت هوشمند تازه به نام - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - های Diesel On Axial و امپوریو آرمانی اسمارت واچ ۳ را معرفی کرده است.

همه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ساعت های هوشمند گروه فاسیل به چیپست اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰ مجهز شده اند که نوید مرتفع ساختن یکی از بزرگ ترین ناامیدی های این صنعت را داده و آن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - عمر باتری است. فاسیل همچنین تکنولوژی اختصاصی خود را برای بهینه سازی مصرف باتری در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این ساعت ها - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به کار برده که شامل چهار مد مختلف از جمله Extended Battery Mode است؛ این مد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با کاهش قابلیت های ساعت به امکاناتی نظیر پایشگر ضربان قلب، نمایش زمان و اعلان ها بیشترین بهره را از شارژ باقیمانده می برد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
امپوریو آرمانی
تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
امپوریو آرمانی

 

هر دو ساعت امپوریو آرمانی و دیزل اسپیکرهای جدیدی دارند که امکان دریافت تماس های صوتی بدون نیاز به گوشی را میسر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می کند. پشتیبانی از دستیار دیجیتالی گوگل و همچنین دنبال کننده GPS از دیگر امکانات این دو پوشیدنی است ضمن آنکه ساعت دیزل چند - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سنسور منحصربفرد هم دارد. گجت ارائه شده توسط امپریو آرمانی برای استفاده در حین شنا طراحی شده و با خیال راحت میتوانید آن را به داخل آب ببرید. این ساعت همچنین دارای یک اپ ضربان سنج است که درک مناسبی را از سلامت قلبی تان برای شما فراهم میکند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
دیزل
تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
دیزل

هر کدام از این دستگاه ها نیز به لحاظ زیبایی معرفی برند خود است. برای مثال مدل امپوریو آرمانی ظاهر اسپرت تر و سبک تری دارد و لوگوی عقاب همیشگی آن را میتوان روی واچ فیس هایش مشاهده کرد. در عین حال ساعت دیزل ظاهری صنعتی تر دارد و این ظاهر به لطف بدنه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ساخته شده از فولاد ضد زنگ، پرچ های فلزی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و بسیاری خصوصیات دیگر در آن ایجاد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده است. درست مانند دیگر ساعت های هوشمند عرضه شده توسط فاسیل این دو گجت نیز واچ فیس های سفارشی خود را دارند که مطابق با استایل خود میتوانید آنها را تغییر دهید.

اسمارت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - واچ ۳ و On Axial از مهرماه وارد بازار می شوند و قیمت پایه تعیین شده برای مدل دیزل برابر با ۳۵۰ دلار - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است. قیمت محصول امپوریو آرمانی هنوز مشخص نشده اما انتظار می رود که در بازه قیمتی مشابه با محصول دیزل باشد.