تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30206.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از سه لپتاپ جدید در خانواده میان رده Vivobook رونمایی کرد

ایسوس به نظر با دستی پر به نمایشگاه CES لاس وگاس آمده و بعد از کارت های گرافیک سری RTX 2060، کروم بوک Flip C434 و چند ذن بوک جدید، حالا نوبت به خانواده Vivobook ...

ایسوس به نظر با دستی پر به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نمایشگاه CES لاس وگاس آمده و بعد از کارت های گرافیک سری - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - RTX 2060، کروم بوک Flip C434 و چند ذن بوک جدید، حالا نوبت به خانواده Vivobook رسیده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تا از دو عضو جدید بهره مند شود.

دو لپ تاپ Vivobook 14 (با نمایشگری - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 14 اینچی) و Vivobook 15 (با نمایشگر 15.6 اینچی) به نمایشگرهای بی حاشیه ای مجهز شده اند که ایسوس آنها را NanoEdge می خواند و نسبت نمایشگر به بدنه در هر دو دستگاه حدوداً معادل 87 درصد است. از سوی دیگر مدل 17.3 اینچی Vivobook را نیز داریم که نسبت نمایشگر به بدنه آن اندکی کمتر و معادل 85 درصد است.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

تمام این لپ تاپ ها به پردازنده های نسل هشتمی اینتل مجهز شده اند و همراه با کارت گرافیک GeForce MX130 انویدیا از راه می رسند. و لازم به اشاره نیست که مثل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بسیاری از لپ تاپ های ایسوس، Vivobook های جدید به لولای ErgoLift مجهز شده اند که هنگام تایپ مطالب طولانی، تجربه خوشایندتری به ارمغان می آورند.

اما قابلیت های جالب این خانواده همین جا به پایان نمی رسد. Vivobook 14 به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عنوان مثال کیپد مخصوصی برای وارد کردن اعداد دارد که می توان از آن به عنوان یک تاچ پد نیز استفاده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرد. از دیگر قابلیت های این کیپد آنکه می توانید آن را با یک سنسور اثر انگشت شخصی سازی کنید تا لاگین به کمک ویندوز هلو با سرعت بیشتری صورت بگیرد. در نهایت باید افزود که هر سه دستگاه به پورت های مختلفی مانند USB C ،USB 3.1 ،USB 2.0 ،HDMI و درگاه مایکرو اس دی مجهز شده اند. متاسفانه اما قیمت و تاریخ عرضه هیچ یک از سه لپتاپ جدید ایسوس رسماً اعلام نشده است.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال سیلور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبرگ نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، از خرابی های رایج یخچال سیلور NC700DN می‌تونم مشکل سرماخوردگی هست که اغلب به دلیل آسیب به سیستم گرمایشی یا نقص در کمپرسور اتفاق می‌افته. برای تعمیر این خرابی می‌تونید به دوستانی که در شهر مراغه منطقه روستای علویان زندگی می‌کنند، یا به تعمیرکاران مجرب در آن منطقه مراجعه کنید.

در صورتی که مشکل ذکر شده از سرماخوردگی نباشد، لطفاً اطلاعات بیشتری را در اختیارم قرار دهید تا بتوانم بهتر راهنماییتان کنم.

البته بنده به لهجه تهرانی صحبت می‌کنم، با این‌حال در مراغه و برای بررسی یخچالتون، تلاش خودمو می‌کنم تا با لهجه و مانند شما به صحبت بپردازم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone