🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  5. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29453.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آدیو تکنیکا از بهترین هدفون‌‌ های با قابلیت حذف نویز خود رونمایی کرد

کمپانی Audio-Technica در جریان CES امسال از محصولات جدیدی رونمایی کرد که سری هدفون های وایرلس و نویز کنسلینگ QuietPoint مهم ترین آنها به شمار می آیند. این خانواده مدل های توگوشی و روگوشی مختلفی ...

کمپانی Audio-Technica در جریان CES امسال از محصولات جدیدی رونمایی کرد که سری هدفون های وایرلس و نویز کنسلینگ QuietPoint - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - مهم ترین آنها به شمار می آیند. این خانواده مدل های توگوشی و روگوشی مختلفی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - را شامل می شود که به ادعای کمپانی سازنده، بیشترین کارایی ممکن را در حذف نویز محیطی دارند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران

گران قیمت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - ترین و بهترین مدل ها در این خانواده، هدفون های روگوشی ATH-ANC900BT با قیمت 300 دلار هستند. این هدفون ها از تکنولوژی نویز کنسلینگ هیبریدی و جدید Audio-Tehnica بهره - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - مند شده اند و با تکنیک های متفاوت، گستره وسیع تری از اصوات و فرکانس ها را ایزوله می کنند.

این هدفون ها ضمناً همراه با یک سیستم کنترل تازه از راه می رسند که به کاربر اجازه می دهد با فشار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - یک دکمه، قادر به فعال سازی نویز کنسلینگ یا کم کردن کارایی آن (برای زمانی که در بیرون از منزل هستید) باشد. هدفون - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - های ATH-ANC900BT از بلوتوث 5.0 پشتیبانی و با هر شارژ، تا 35 ساعت همراهی تان می کنند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران

بعد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - از این نوبت به هدفون روگوشی ATH-ANC500BT می رسد. مشخصات این محصول به اندازه خانواده قبلی تحسین برانگیز نیست؛ به عنوان مثال نویز کنسلینگ در این هدفون گستره کمتری از نویزها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - را پوشش می دهد و عمر باتری با هر شارژ 20 ساعت خواهد بود؛ اما - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - با قیمت 100 دلار، این هدفون هم قطعاً گزینه ای ایده آل برای مشتریانی با بودجه محدودتر به حساب می آید. این مدل همراه با مدار پیشرفته ANC از راه می رسد تا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - صدای محیطی خنثی شود. گوشی های این مدل هم مثل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - مدل بالا به شکل تخت تا می شوند و به همین خاطر، برای مسافرت ها کارآمد خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران

در نهایت نوبت به هدفون توگوشی و وایرلس ATH-ANC100BT - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - با قیمت 100 دلار می رسد. درایورهای 12 میلی متری این مدل قطعاً به اندازه درایورهای 40 میلی متری مدل های روگوشی قدرتمند نیست، اما عمر باتری 10 ساعته به هنگام استفاده از بلوتوث و نویز کنسلینگ، این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - هدفون را به محصولی تحسین برانگیز تبدیل می کند. ATH-ANC100BT همراه با کلاهک هایی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - در چهار اندازه مختلف عرضه می شود و بنابراین می توانید بهترین - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - کلاهک را برای خود انتخاب کنید. ناگفته نماند که تمام این هدفون ها طی بهار پیش رو عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاوان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام آیا دور و بر کوی کارمندان مازندران هم اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در کوی کارمندان شهر مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone