🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29457.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کانن از دوربین های فیلمبرداری جدید سری ویکسیا رونمایی کرد

کانن که بیشتر با دوربین های DSLR خود شناخته می شود از 3 مدل دوربین فیلم برداری از سری کانن ویکسیا رونمایی کرده است. ویکسیا HF G50 این مدل با لنز با فاصله کانونی 601-29.3 میلیمتری، زوم ...

کانن که بیشتر با دوربین های DSLR خود شناخته می شود از 3 مدل دوربین فیلم برداری از سری کانن ویکسیا رونمایی کرده است.

این مدل با لنز با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - فاصله کانونی 601-29.3 میلیمتری، زوم 20 برابری اپتیکال به همراه کیفیت فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه را ارائه می دهد. همین موضوع این مدل را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - به انتخابی ایده آل برای کاربران آماتور - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - پیشرفته و نیز پروژه هایی که نیاز به کیفیت بالاتر در مقایسه با مدل های قبلی دارند بدل می کند.

دیافراگم ویکسیا HF G50 دارای 8 تیغه است و به این ترتیب نوید بوکه های مناسب را می دهد. دوربین به حسگری 1/2.3 اینچی در کنار پردازشگر تصویر دیجیک DV 6 مجهز شده و لرزشگیر تصویر اپتیکال، 5 محوره است. برای ذخیره ویدیوها هم می توان از دو درگاه کارت حافظه میکرو SD بهره برد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

منظره یاب الکترونیکی قابلیت تنظیم زاویه دارد و نمایشگر چرخان هم 3 اینچی است. قابلیت ثبت ویدیوهای آهسته و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - سریع با نرخ 0.4 تا 1200 برابر فراهم شده است. ظاهر دستگاه اما در مقایسه با مدل قدیمی تر HF G40 تغییری را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - شاهد نبوده است. HF G50 با قیمت 1100 دلار از ماه آوریل سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

ویکسیا HF W11 و ویکسیا HF W10

این دو مدل بدنه ای مقاوم دارند و به طور خاص برای ماجراجویان و البته کاربران عمومی طراحی شده اند. هر دو - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - در مقابل شُک، نفوذ گرد و غبار و آب (تا 5 متر) مقاوم هستند. علاوه بر این کارکردشان تا دمای منفی 10 درجه سانتیگراد هم تضمین شده است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان
ویکسیا HF W10

هر دو مدل زوم 40 برابری اپتیکال به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - همراه زوم دیجیتال 60 برابری را ارائه می کنند و قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1920 در 1080 با فرمت AVCHD دارند. دوام باتری 5 ساعت و نمایشگر 3 اینچی است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان
ویکسیا HF W11

تفاوت این دو در حافظه داخلی است. W11 حافظه ای 32 گیگابایتی دارد اما برای W10  تنها 8 گیگابایت در نظر گرفته شده است. با این حال امکان افزایش حافظه با استفاده از میکرو اس دی هم فراهم است. W11  به قابلیت نور پردازی LED نیز مجهز شده. ویکسیا HF W10 با قیمت 400 دلار روانه بازار می شود و برای HF W11 هم قیمت 450 دلاری در نظر  گرفته شده است. این دو محصول هم از آوریل روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone