🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29454.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

این ساعت هوشمند برای نوازندگان طراحی شده است

مهم نیست یک گیتاریست حرفه‌ای مثل «ادین ون هیلن» باشید، بیس را مثل «پاول مک کارتنی» بنوازید یا یک درامر فوق العاده در حد «گای پترسون» باشید. اگر کوچکترین ارتباطی به موسیقی و آلات این ...

مهم نیست یک گیتاریست - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - حرفه‌ای مثل «ادین ون هیلن» باشید، بیس را مثل «پاول مک کارتنی» بنوازید یا یک درامر فوق العاده در حد «گای پترسون» باشید. اگر کوچکترین ارتباطی به موسیقی و آلات این هنر داشته باشید، احتمالا عاشق ساعتی خواهید شد که در مراسم CES 2019 رونمایی شد.

ساعت هوشمند ساندبرنر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - کور (Soundbrenner Core) دارای یک مترونوم است که تنها زمانی به ضربان نور می‌پردازد که یک بیت نواخته شود. این ساعت همچنین می‌تواند هر بیت را با ویبره نشان دهد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

این ساعت از یک تیونر نیز بهره‌مند شده که برای همه‌ی گیتاریست‌ها، بیسیست‌ها یا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - ویالونیست‌ها می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. برایکوک کردن آلات - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - موسیقی Core - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - از دستگاه جدا می‌شود و می‌توان آن را از طریق آهنربایی که به آن متصل شده به میخ گیتار (peg) متصل نمود.

ساندبرنر همچنین بر این عقیده است که این تیونر دقتی فوق العاده دارد و نسبت به اپلیکیشن‌هایی که این مهم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - را انجام می‌دهند، دقیق‌تر و قابل اعتماد تر است. همچنین Core دارای یک دسیبل سنج است که می‌تواند میزان صدا را ارزیابی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - کند و زمانی که نیاز است تا صدا را پایین آورد، به کاربر اطلاع دهد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

البته این دستگاه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - پیش از هرچیزی، یک ساعت هوشمند است و با استفاده از آن می‌توانید اعلان‌های گوشی خود را در آن دریافت و مشاهده نمایید. این دستگاه در مقابل آب مقاوم است و نمره‌ی IP66 را در این زمینه داراست. همچنین باتری این ساعت هوشمند می‌تواند تا سه روز بین هر شارژ کامل کارایی داشته باشد. گارانتی یک ساله‌ی این دستگاه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - از دیگر نکات قابل توجه آن - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - به شمار می‌رود.

اگر همین حالا نسبت به سفارش این ساعت اقدام کنید، ۵۰ دلار تخفیف خواهید گرفت که قیمت آن را به ۱۷۹ دلار خواهد رساند. نسخه‌ی استیل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - ساعت ۳۲۹ دلار قیمت گذاری شده که اگر همین حالا آن را خریداری کنید، ۸۰ دلار تخفیف خواهید داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر شرکت شما دور و بر روستای نیاز آباد بندرترکمن اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در روستای نیاز آباد شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone